dodano: 02.05.2007 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: emarketing, internet, promocja, marketing
Rozwój Internetu w Polsce i nagły wzrost jego popularności sprawiły, że mniejsi przedsiębiorcy przychylniej spoglądają na to medium niż jeszcze kilka lat temu. Czy oznacza to, że usługodawcy związani z globalną siecią powinni zacierać ręce?
Znaleziono 433 podobnych artykułów
dla "Filmowa edukacja"
Andrzej Nejman już niedługo rozpocznie zdjęcia do pełnometrażowego filmu „Od pełni do pełni” w reżyserii Tomka Szafrańskiego.
Grono „Przyjaciół od Piersi” co roku powiększa się. Tym razem do kampanii edukacyjnej na temat różnorodności raka piersi dołączyły Joanna Koroniewska, Krystyna Kofta, Marzena Chełminiak i Hanna Śleszyńska.
"Twórca "Labiryntu Fauna", Guillermo del Toro, przedstawia "Sierociniec" - historię miłości, opowieść grozy."
Jedna bateria z zegarka elektronicznego jest w stanie zatruć 400 litrów wody i skazić 1 metr sześcienny gleby. Baterie wyrzuć do odpowiedniego pojemnika, a środowisko pozostaw czyste.
Człowiek nie jest istotą idealną. Niejednokrotnie nie jest odporny na szkodliwe działanie nieprzyjaznego środowiska. Nie może pracować bez przerwy, a w trakcie wykonywania żmudnych i powtarzalnych czynności mogą pojawiać się liczne błędy.
Internet jest najprężniej i najdynamiczniej rozwijającą się przestrzenią komunikacyjną na świecie. Już nie tylko największe firmy zaznaczają swoją obecność online, ale również mikro podmioty gospodarcze posiadają adres Word Wide Web.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW