Znaleziono 83 podobnych artykułów
dla "Tajemnice skutecznego przywództwa"
Już 27 kwietnia odbędzie się kolejne Alternatywne Spotkanie Biznesowe. Uczestnicy zastanowią się, dlaczego jednym firmom udaje się osiągnąć spektakularne sukcesy, podczas, gdy innym trudno związać koniec z końcem...?
dodano: 14.12.2009 przez
MToczyski
| TAGI: komunikacja w biznesie, sprzedaż bezpośrednia, przedsiębiorczość, własna firma
Jak to się dzieje, że tak wiele przedsiębiorstw, które mogłyby wyjść na prostą nadal tkwi w pierwszym etapie rozwoju? Czemu pomimo ciężkiej pracy biznes osiąga pewien poziom i nie chce rozwijać się dalej?
Nie wiem jak Ciebie, ale mnie długo nurtowało pewne pytanie. Być może odpowiedź na nie wskaże Ci dalszą drogę w przewodzeniu innym. W przypadkach takich, jak ten, warto zrobić jedną, banalnie prostą rzecz.
Wprowadzenie na rynek nowego produktu, spadek zainteresowania marką i potrzeba odświeżenia wizerunku to tylko niektóre z przypadków, w których warto wprowadzić public relations do planu komunikacji marketingowej.
Pilnowanie hostess na imprezach przypomina wycieczkę przedszkolaków do zoo. Chwila nieuwagi i już karmią tygrysa lodami, opychają się bez opamiętania watą cukrową, a na prośby organizatora reagują jak stado pawianów podirytowanych zbyt dużą liczbą gości.
Nieetyczna metoda rodem z Public Relations politycznego, stosowana nagminnie również w marketingu gospodarczym.
dodano: 09.02.2011 przez
MToczyski
| TAGI: marketing, public relations, komunikacja w firmie, wizerunek firmy
Kim jesteś? Jak chcesz być postrzegany? Zanim przystąpisz aktywnie do świadomego kreowania reputacji Twojej osoby i Twojej firmy zastanów się, z kim się utożsamiasz. Profesjonalny wizerunek pasuje do Twojego stylu bycia, zachowania i wartości.
dodano: 29.01.2010 przez
zbigniew_jankowski
| TAGI: hr1207-ron-paul-fed, historia usa, kapitalizm, korporacjonizm
Powstanie Federal Reserve System – niewidzialnego rządu władzy monetarnej – to
Jako użytkownicy Internetu, na każdym kroku bombardowani jesteśmy reklamami. Internetowa reklama rozwinęła się już na tyle, że nie potrafimy od niej uciec, ponieważ obecna jest praktycznie na wszelkich stronach, jakie odwiedzamy.
Na rynku kreatywnym pojawił się nowy gracz. Pompidou - butik kreatywny, czyli ludzie od pomysłów. Założycielem i dyrektorem kreatywnym Pompidou jest Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW