Znaleziono 207 podobnych artykułów
dla "Celebrować z wielkim hukiem"
Wykorzystanie wizerunku użytkownika serwisu społecznościowego do celów reklamowych – to gorący temat ostatnich dni. Jednak w czym tkwi problem?
Maryla Rodowicz reklamuje wódkę Żołądkową Gorzką. To nie żart!
Na rynku kreatywnym pojawił się nowy gracz. Pompidou - butik kreatywny, czyli ludzie od pomysłów. Założycielem i dyrektorem kreatywnym Pompidou jest Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing.
W ostatnim odcinku „Magla towarzyskiego” Karolina Korwin Piotrowska i Tomek Kin wybrali największe wpadki mijającego sezonu.
Firma, która ma wiele marek, może precyzyjnie budować oferty dla wybranych segmentów klientów. Jeżeli ma ich za dużo, rodzą się kłopoty w zarządzaniu skomplikowanym portfelem. Jak zbudować architekturę portfolio z optymalna ilością marek.?
Balet i atomowy strzał to następny poziom w doskonaleniu swoich umiejętności piłkarskich. Chcesz grać jak Zlatan? Zobacz ten film...
Kontrowersyjna kampania duetu Figurski – Wojewódzki została już zakazana w 10 miastach Polski.
Tajemnica bursztynowej komnaty leży w kręgu zainteresowań wielu pisarzy. Tym razem mierzy się z nią Rafał Dębski w "Żelaznych kamieniach". Z jakim skutkiem?
Chociaż dynamiczny rozwój reklamy nastąpił dopiero w drugiej połowie XIX wieku w Stanach Zjednoczonych to wydaje się, że potrzeba reklamy towarzyszy ludzkości od jej zarania. Udokumentowana historia reklamy liczy 5000 lat.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW