Znaleziono 163 podobnych artykułów
dla "Jak promować siebie bez przechwalania?"
Szukając pierwszej pracy byłem przekonany, że od ręki znajdę świetną okazję. Jakże zaskoczyły mnie firmy, z miejsca odrzucając moje oferty na stanowisko negocjatora, kierownika HRu, rzecznika przedsiębiorstwa. Obniżyłem wymagania.
O rozwoju osobistym w mediach robi się coraz głośniej. Z każdej strony oferty szkoleń, sprzedaż książek i specjalne coachingi, jednak tak naprawdę czy warto się rozwijać?
Często narzekamy na "trudnego" szefa lub "trudnego" pracownika. Ale czy przypadkiem nie jest tak, że ta osoba myśli o nas dokładnie tak samo...
dodano: 07.03.2010 przez
jakub_sadowski
| TAGI: firma, klient, lojalność kliencka, programy lojalnościowe
W odpowiedzi na coraz większe potrzeby konsumenckie względem usługodawców i „głód” tychże konsumentów, powodowany ogromną możliwością wyboru w każdej praktycznie dziedzinie, warto wziąć pod lupę działania firm względem budowania lojalności klientów.
Umiejętności techniczne, potwierdzone dyplomem inżyniera, a do tego znajomość języków i oprogramowania urządzeń przemysłowych. Jeśli spełniasz te warunki, to masz największe szanse na pracę w tym roku.
Kiedy rozpocząłem swoją „wielką” przygodę z azjatycką kulturą pracy w jednej z koreańskich firm grupy LG budujących swą fabrykę pod Wrocławiem, fabryki jeszcze nie było, ale rosła jak na drożdżach. Kiedy kończyłem pracę, okazało się...
Na początku września 68 studentów reprezentujących 39 uczelni z 14 państw europejskich spotkało się na Uniwersytecie Cambridge z okazji drugiego Europejskiego Sympozjum Naukowego Amgen. Uczestnicy tego spotkania to przyszła elita naukowa Europy.
Determinacja młodych ludzi przejawia się coraz częściej w niestandardowych metodach poszukiwania pracy, często wręcz bardzo niestandardowych…
Wykształcenie, wiedza, osobowość, doświadczenie? Które z tych czynników, najbardziej decydują o rozwoju kariery zawodowej? Co sprawia, że wiele osób mimo braku wybitnego wykształcenia robi niezwykłą karierę?
Dzisiejsza aktywność zawodowa wielu młodych ludzi pokazuje, że biznes „chodzi” nie tylko w trampkach, ale również na obcasach. I nie chodzi nam wcale o przemysł obuwniczy w Polsce…
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW