Znaleziono 216 podobnych artykułów
dla "Second Life: między wirtualnością i realnością"
Mobilny transfer danych jest spełnieniem marzeń o wszechobecnym internecie. 3G i 4G umożliwiają nieograniczony dostęp do rozrywki, jeżeli tylko mamy odpowiednie narzędzia, żeby z niej korzystać.
Ludzie żyjacy w czasach nowoczesnych poprzez swój bardzo szybki styl życia oraz burzliwą karierę zapominają o tym, co rzeczywiste.
W gry typu MMORPG gra na świecie miliony graczy. Łatwy dostęp, ciekawa fabuła, możliwość poznania nowych osób sprawia, że coraz więcej ludzi wchodzi do „drugiego świata”. Niestety, dla niektórych granica pomiędzy „realem” a grą powoli się zaciera.
Rynek gier przeglądarkowych w Polsce odnotowuje ogromny wzrost, co pokazuje, jak bardzo Polacy pokochali nowy typ rozrywki. Sukces nowej platformy gier przeglądarkowych 337.com jest dowodem niesamowitego potencjału polskiego rynku gier.
55 osób pracowało przez dość długi czas nad doprowadzeniem tego zadania do końca. Dziś możemy stwierdzić, że skończyliśmy pierwszy etap pracy – mamy przetłumaczony cały tekst książki Gillmora.
Sprawdzamy ile prawdy kryje się w opiniach internautów na temat domen. Wyjaśniamy co wspólnego ma adres internetowy z obiadem oraz czy za dobrą domenę trzeba zapłacić krocie.
świetny filmik porównujący stare gry na PC z ich amigowymi odpowiednikami. Rożnica jest naprawdę ogromna! Zresztą zobaczcie sami. Podziękowania za plik dla mistrza laffer35 :*
W ostatniej konferencji TMT Executive Seminar – Rozrywka 2.0 wzięło udział ponad pół tysiąca osób. 2/3 z nich uczestniczyło w niej nieodpłatnie przez Internet. NEE, organizator TMT, na stałe wprowadza do formuły swoich konferencji transmisje online.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW