dodano: 09.02.2011 przez
MToczyski
| TAGI: marketing, public relations, komunikacja w firmie, wizerunek firmy
Kim jesteś? Jak chcesz być postrzegany? Zanim przystąpisz aktywnie do świadomego kreowania reputacji Twojej osoby i Twojej firmy zastanów się, z kim się utożsamiasz. Profesjonalny wizerunek pasuje do Twojego stylu bycia, zachowania i wartości.
Znaleziono 175 podobnych artykułów
dla "Pliki źródłowe - oddawać czy nie?"
Jak wiadomo, najwięcej jest w Polsce małych i średnich firm, których działalności skupia się na ściśle ograniczonym, lokalnym obszarze. Jak powinna wyglądać taka lokalna witryna internetowa?
Przeglądając niedawno różne serwisy, w celach inspiracji, natrafiłem na TatooLoaders.com. Spotkałem się z bardzo ciekawym widokiem mozaiki zdjęć, na której tatuaże przedstawiały… logo firmy Apple.
Kolejna reklama PS3. Microsoft robi jednak lepsze dla swojego Xboxa, nie sądzicie?
Jajko to symbol. Symbol życia, rozmnażania, świąt. Jest bohaterem wielu żartów, także niewybrednych, oraz rozważań, choćby o pierwszeństwie (słynna konkurencja jaja z kurą). Temat
Strategie SEM - sprzedaż czy wizerunek?
Bluepaper – pierwszy raport o linkach sponsorowanych.
Poradnik dla osób, które nie mają pomysłu na wykreowanie swojej firmy w
internecie, dla tych, którzy nie wiedzą, że wysoka pozycja w wyszukiwarce to podstawa współczesnej reklamy. Jak ją osiągnąć? O tym poniżej.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW