Znaleziono 198 podobnych artykułów
dla ""Trade Marketer" patronem Kongresu "What`s going on in retailing?""
Termo Organika wprowadza na rynek nowej generacji materiały izolacyjne dla budownictwa. Nowe styropiany łatwo rozpoznać po wyglądzie: są jasnopomarańczowe w czarne kropki.
But, Wiktor But. Wiktor jak zwycięstwo, choć dzisiaj przegrał.
Większość firm nie ma pojęcia ile warte są ich marki i wyceniają je dopiero wtedy, gdy chcą je sprzedać. Jednak stałe monitorowanie i wycena wartości marki pozwala na lepsze zarządzanie i efektywniejsze podnoszenie wartości.
Emisja reklam podprogowych jest zabroniona prawnie. Sam zakaz wydaje się mało użyteczny – skoro reklama oddziałuje na nas poza naszą wiedzą, jak odkryć (a potem złożyć skargę), że zostaliśmy podświadomie zmuszeni do zakupu produktu?
Majac 18-20 lat i dobry pomysł na własny biznes przy czym nie mając pieniędzy, żeby wystartować, możemy pomysł wsadzić w kieszeń, spakować przysłowiowe zabawki i iść do domu...
W szerszej perspektywie oszczędności surowców są sprawą wszystkich krajów, nas wszystkich.
Już 7 grudnia odbędzie się kolejne spotkanie networkingowe współorganizowane przez Mentora.pl, PowerBlog.pl i Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Zapraszamy wszystkie osoby pragnące poszerzyć swoją wiedzę biznesową.
Chciałbym przedstawić w tym artykule bardzo trudne początki związane z e-biznesem i udziałem w programach partnerskich.
Przeczytaj fragment powieści wydawanej pod patronatem iThink oraz Pino - "Alicja i ciemny las". Przypominamy - książka ukaże się 19 września w wydawnictwie Red Horse.
Internet jest najprężniej i najdynamiczniej rozwijającą się przestrzenią komunikacyjną na świecie. Już nie tylko największe firmy zaznaczają swoją obecność online, ale również mikro podmioty gospodarcze posiadają adres Word Wide Web.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW