dodano: 15.06.2008 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: reklama, agencja marketingowa, marcin kalisz, a3 design
Zdarzyło się Wam kiedyś zareagować śmiechem na pomysł znajomego, który doznał olśnienia i wymyślił „rewolucyjny produkt”? Oto lista ośmiu najbardziej absurdalnych pomysłów na produkty w historii marketingu:
Znaleziono 244 podobnych artykułów
dla "Dobre rady, czy nabijanie w butelkę?"
Mity, pragnienie nieśmiertelności oraz wieczne szczęście - to główne tematy książki Eliadego - Młodość Stulatka.
Pierwsze przewijanie, pierwsza kąpiel, pierwszy spacer. Trochę się stresujesz? Zupełnie niepotrzebnie! Bycie mamą to naturalne i piękne przeżycie, a stres nie pomoże. Proponuję zatem krótką przebieżkę po codziennych czynnościach.
Co jest przeciwieństwem słowa „dobry”? W przypadku produktów i usług z pewnością nie „kiepski”. Seth Godin w książce pt. „Fioletowa Krowa” twierdzi, że tym przeciwieństwem jest „wyjątkowy” i trudno się z nim nie zgodzić.
Szczypta pomysłu, nutka finezji, ziarnko polotu. Odrobina dystansu do samego siebie i duża doza dobrego humoru, oto przepis na udaną zabawę i niezapomnianą przygodę telewizyjną.
Pogodna Urszula Grabowska po raz kolejny musiała zmierzyć się z rolą „tej złej”. Czy nie obawia się zaszufladkowania?
dodano: 09.07.2008 przez
jarmiar
| TAGI: potencjalny klient, śmieszne reklamy, głupie reklamy, skutecznośc reklamy
Oglądając, jak każdy jeden Polak telewizję, spotkałem się z pewną reklamą środka chemicznego do szamba.
W słowa ubrana wielokrotnie. Estetyka. Zmysłowe poznanie. Zaduma nad pięknem.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW