Znaleziono 244 podobnych artykułów
dla "Dobre rady, czy nabijanie w butelkę?"
Czy zdajecie sobie sprawę z tego, że można być genialnym idiotą i nie jest to paradoks dotyczący żadnej z gwiazd naszej sceny politycznej?
„To możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące” - Paulo Coelho „Alchemik”.
Temat akcji związanej z Osamą Bin Ladem wykorzystany na potrzeby jajcarskiej reklamy.
Zakończone sukcesem Hiszpanii Mistrzostwa Europy w piłce nożnej Euro 2008 pokazują, że można mówić również o ekonomicznym sukcesie tej imprezy.
Reklamy telewizyjne zaczynają mówić do nas innym językiem. Już nie subtelne „lepsze od wiodącego płynu do mycia naczyń”, i tylko po kolorze i kształcie butelki można się było domyślić o jakiego Ludwika tu chodzi. Zaczyna być ostro.
"Krótka rozprawa o tym, że własności prywatna i państwowa są jednakowo potrzebne".
Reklama nowego prawa w Illinois
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW