Znaleziono 286 podobnych artykułów
dla "Internet - mówię co myślę, a nie myślę co mówię"
dodano: 02.05.2007 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: emarketing, internet, promocja, marketing
Rozwój Internetu w Polsce i nagły wzrost jego popularności sprawiły, że mniejsi przedsiębiorcy przychylniej spoglądają na to medium niż jeszcze kilka lat temu. Czy oznacza to, że usługodawcy związani z globalną siecią powinni zacierać ręce?
W dzisiejszej globalnej gospodarce język angielski staje się głównym językiem komunikacji, handlu i przedsiębiorczości. Powoduje to wzrost inwestycji szkoleniowych w polskich i europejskich korporacjach.
Są małe i lekkie, radzą sobie z podstawowymi, biurowo-internetowymi zadaniami, a do tego kosztują niewiele. Pojawiły się dopiero rok temu, a już zdążyły zdobyć serca (i portfele) klientów. Ile jednak są naprawdę warte? Testujemy sześć najpopularniejszych modeli.
Jak pozycjonować swoją stronę z sukcesem. Na co zwrócić uwagę i jakich elementów nie zaniedbać. Wprowadzenie w techniki SEO - krok po kroku.
Wolnym rynkiem rządzą prawa dzikiej natury, a zatem możemy spodziewać się, że wywołane kryzysem zmniejszenie dostępnych zasobów spowoduje zaostrzenie konkurencji między firmami z branży eventowej.
„Tanie leki na potencję. Produkty dla mężczyzn – powiększ penisa, zwiększ potencję. Tabletki na potencję w niskich cenach”. Te i wiele innych tym podobnych haseł reklamowych napotykamy powszechnie w sieci.
Gdzie znajdują się granice między światem realnym a wirtualnym? Jakie można prowadzić życie w świecie, który istnieje tylko w pamięci operacyjnej komputera? Czy wyłączenie zasilania powoduje, że wirtualny świat umiera?
Oglądajcie do końca i podziwiajcie jego zburzenie:)
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW