Znaleziono 286 podobnych artykułów
dla "Internet - mówię co myślę, a nie myślę co mówię"
Dlaczego producenci nie wykorzystują pełnych możliwości internetu, w szczególności aktualizowania danych o swoich produktach?
W Internecie krąży mnóstwo mitów na temat gwałtu. Tak właśnie wygląda poziom edukacji naszego społeczeństwa.
Fakt, że Internet stał się praktycznie częścią naszego życia nie podlega dyskusji. Jednak w dalszym ciągu bardzo duże grono ludzi nie potrafi sobie uświadomić mocy jaka w nim drzemie i że skorzystać z niej może każdy z nas.
Istotną rzeczą w dzisiejszym świetle marketingu jest reklama. Objęła ona swoim zasięgiem słowo pisane, mówione oraz z biegiem lat wkroczyła na strony internetowe w formach bannerów reklamowych, bilboardów, linków, buttonów itp.
Coraz częściej się mówi o miłości „przez Internet”… Kiedyś było to nieznane, dziś już jest codziennością.
Według najnowszego badania EIAA aż 73% marketerów zwiększyło w tym roku budżety przeznaczone na reklamę internetową. Czy inwestycje w reklamę internetową to oznaka nowej mody, czy raczej rzeczywista konieczność?
Jak wynika z analiz internetowej porównywarki cen Okazje.info, przyszłość branży DoItYourself czeka w sieci. Oferty i gazetki promocyjne marketów budowlanych ogląda co dziesiąty użytkownik odwiedzanego przez dwa miliony internautów serwisu.
To potwierdzone – w internecie kupujemy oczami. Według najnowszych badań serwisu Okazje.info aż 81 % osób wybierając produkty do porównania cen, kieruje się ich zdjęciami.
Jak wynika z analiz internetowej porównywarki cen Okazje.info, przyszłość branży DoItYourself czeka w sieci. Oferty i gazetki promocyjne marketów budowlanych ogląda co dziesiąty użytkownik odwiedzanego przez dwa miliony internautów serwisu.
Jak się poznajemy w świecie wirtualnym? Czyli kilka moich przemyśleń, zebranych w troszkę poważniejszej formie. Możemy górnolotnie nazwać to miłością od pierwszego przeczytania.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW