Znaleziono 286 podobnych artykułów
dla "Internet - mówię co myślę, a nie myślę co mówię"
Jak to jest, że we wszystkich możliwych środkach masowego przekazu promuje się wciąż to, co głupie i płytkie? Dziś na piedestale znajdują się pajace, lolitki, pustaki i beztalencia. Wierzymy we wszystko, co się świeci, co jest modne i chwilowe.
W polityce każdy aspekt wyglądu/ubrania ma jakieś znaczenie, a co najważniejsze – zawsze jest to znaczenie polityczne.
Obszary dziennikarskich penetracji. Cz.1: Ciało i ubranie polityka.
Obszary dziennikarskich penetracji. Cz.1: Ciało i ubranie polityka.
Witajcie moi Internetowi przyjaciele. Obudziłem się rano i poczułem, że właśnie dziś chcę podzielić się z Wami moją miłością do Internetu. Kocham Internet, bo w Internecie panuje wolność ściągania. Można ściągać pliki pomarańczowe… niebieskie…
dodano: 17.02.2012 przez
itauditor
| TAGI: internet, banki, audyt bezpieczeństwa, audyt oprogramowania
W bankach nie tylko finanse powinny być należycie chronione, ale też informacje zgromadzone w systemach bankowych. Komisja Nadzoru Bankowego zwróciła na to szczególną uwagę w Rekomendacji D.
Do internetu trafiło nagranie mające pokazywać postać obcego, który został złapany na Ziemi. Zdaniem ufologów ta postać mogła przezyć katastrofę w Roswell. Nie można w żaden sposób potwierdzić autentyczność tego nagrania (Wideo należy do youtube.com/morningstarrtv).
Jako użytkownicy Internetu, na każdym kroku bombardowani jesteśmy reklamami. Internetowa reklama rozwinęła się już na tyle, że nie potrafimy od niej uciec, ponieważ obecna jest praktycznie na wszelkich stronach, jakie odwiedzamy.
Niespełna miesiąc po swojej premierze w Polsce najnowszy album Sarah Brightman „Symphony” uzyskał status Złotej Płyty!
Aukcje internetowe wciągają miliony osób na całym świecie. Polacy także uwielbiają tę formę zakupów ze względu na możliwość dużych oszczędności, a także element rozrywki jaki zapewnia.
Reklamy otaczają nas na każdym kroku. Jako samozwańcza reklamożerczyni analizuję je sobie, bulwersuję się lub zachwycam. Czy reklama ma reklamować, czy rozpraszać? Złościć czy ciekawić? Jakie są dzisiejsze reklamy w Polsce?
Ludzie żyjacy w czasach nowoczesnych poprzez swój bardzo szybki styl życia oraz burzliwą karierę zapominają o tym, co rzeczywiste.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW