dodano: 11.02.2010 przez
ramroz
| TAGI: marketing w małej firmie, jak się reklamować, własna firma, biznes
Jak zmierzyć skuteczność billboardu? Skąd wiadomo ile zarobiłeś oklejając autobus? W jaki sposób wyliczysz że opłaciło Ci się to opłaciło skoro nie wiesz ile na tym zarobiłeś? Tradycyjna reklama nie jest już skuteczna! Więc co dalej?
Znaleziono 158 podobnych artykułów
dla "Analiza fundamentalna"
Pilnowanie hostess na imprezach przypomina wycieczkę przedszkolaków do zoo. Chwila nieuwagi i już karmią tygrysa lodami, opychają się bez opamiętania watą cukrową, a na prośby organizatora reagują jak stado pawianów podirytowanych zbyt dużą liczbą gości.
Dzisiejsza aktywność zawodowa wielu młodych ludzi pokazuje, że biznes „chodzi” nie tylko w trampkach, ale również na obcasach. I nie chodzi nam wcale o przemysł obuwniczy w Polsce…
Co nam robią w głowach? Jakich technik używają? Jak się przed nimi bronić?
Po raz pierwszy zostały przyznane wyróżnienia w 10 kategoriach rankingu TOP 10 dla najbardziej przedsiębiorczych osób w kraju.
Zapraszamy wszystkich do wortalu o szeroko pojętej tematyce finansowej. Przedstawiamy na tym pejdżu różnego rodzaju gotowe pomysły na rozkręcenie swojego pierwszego interesu w życiu.
Chciałbym przedstawić w tym artykule bardzo trudne początki związane z e-biznesem i udziałem w programach partnerskich.
Kiedy możemy się zorientować, że dany aktor jest na przysłowiowym topie? Kiedy zostaje zapraszany do wzięcia udziału w spotach reklamowych. Przekrój reklamowanych produktów jest szeroki. Reklamodawcy są gotowi wyłożyć spore pieniądze...
Czy inwestycja w diamenty jest rzeczywiście tak opłacalna? Czy nie jest to zwykłe mydlenie oczu handlowców wizją ekskluzywnej inwestycji gwarantującej wysoki zysk bez ryzyka?
Diament jest synonimem sukcesu i luksusu, dobrem pożądanym przez wszystkich.
Historia pokazuje, że ceny diamentów inwestycyjnych rosną nieprzerwanie od dziesiątków lat.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW