dodano: 02.05.2007 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: emarketing, internet, promocja, marketing
Rozwój Internetu w Polsce i nagły wzrost jego popularności sprawiły, że mniejsi przedsiębiorcy przychylniej spoglądają na to medium niż jeszcze kilka lat temu. Czy oznacza to, że usługodawcy związani z globalną siecią powinni zacierać ręce?
Znaleziono 340 podobnych artykułów
dla "Przestańcie do cholery krytykować Luntka!"
Małżeństwo Madonny i Guy’a Richiego można uznać właściwie za zakończone.
Media emocjonują się tym, że w najbliższym czasie Doda będzie wszędzie: na plaży, w filmie i telewizji.
Fałszywy alarm bombowy przerwał rozprawę o naruszenie czci i wizerunku Doroty
To trochę drażliwy temat, drażliwy dlatego, że właściwie można by tylko wytykać błędy i wymieniać to czego nie zrobiono. Znaleźć cudowną receptę to też trudne wyzwanie, i ciężko znaleźć siłacza który wymyśli, wypromuje i utrzyma pomysł na spójną promocję.
W dzisiejszej globalnej gospodarce język angielski staje się głównym językiem komunikacji, handlu i przedsiębiorczości. Powoduje to wzrost inwestycji szkoleniowych w polskich i europejskich korporacjach.
Google AdWords, porównywarki cen, pasaże handlowe - sklepy internetowe muszą stale szukać nowych metod promocji, które zapewnią im wzrost obrotów. Jednym z takich sposobów jest marketing afiliacyjny.
Są małe i lekkie, radzą sobie z podstawowymi, biurowo-internetowymi zadaniami, a do tego kosztują niewiele. Pojawiły się dopiero rok temu, a już zdążyły zdobyć serca (i portfele) klientów. Ile jednak są naprawdę warte? Testujemy sześć najpopularniejszych modeli.
Krótkie hasło – „Odkrywamy się” tak do coming out’u zachęcają Yga Kostrzewa i inni organizatorzy akcji mającej na celu pomóc „wyjść z szafy” osobom ze środowiska LGTB.
Nowe czasy potrzebują nowych form przekazu. Z ogromnego potencjału i możliwości jakie stwarza Internet zaczął zdawać sobie – nareszcie – Kościół.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW