Znaleziono 200 podobnych artykułów
dla "Internauci wybierają racjonalnie"
Dlaczego producenci nie wykorzystują pełnych możliwości internetu, w szczególności aktualizowania danych o swoich produktach?
Jako użytkownicy Internetu, na każdym kroku bombardowani jesteśmy reklamami. Internetowa reklama rozwinęła się już na tyle, że nie potrafimy od niej uciec, ponieważ obecna jest praktycznie na wszelkich stronach, jakie odwiedzamy.
20%, 50%, 70% - sklepy rozpoczęły zimowe wyprzedaże. Markety kuszą klientów ofertami z kolorowych gazetek promocyjnych. Czy to znak, że w styczniu warto wybrać się na zakupy?
Cóż za niedorzeczność w tym stwierdzeniu, jak to tylko dla młodych, a reszta to trędowaci? Na nieszczęście żyjemy w kraju, w którym konserwatywne poglądy biorą górę nad zainteresowaniami oraz zdrowym rozsądkiem.
55 osób pracowało przez dość długi czas nad doprowadzeniem tego zadania do końca. Dziś możemy stwierdzić, że skończyliśmy pierwszy etap pracy – mamy przetłumaczony cały tekst książki Gillmora.
Jak wynika z analiz internetowej porównywarki cen Okazje.info, przyszłość branży DoItYourself czeka w sieci. Oferty i gazetki promocyjne marketów budowlanych ogląda co dziesiąty użytkownik odwiedzanego przez dwa miliony internautów serwisu.
Upiorni Uczniowie, Hello Kitty i Ben 10. Zabawki z tych serii to prawdziwe hity tegorocznej gwiazdki. Jak wynika z danych Okazje.info, przed świętami Internauci intensywnie poszukują figurek ze znanych telewizyjnych serii, zabawek interaktywnych oraz innych.
Są małe i lekkie, radzą sobie z podstawowymi, biurowo-internetowymi zadaniami, a do tego kosztują niewiele. Pojawiły się dopiero rok temu, a już zdążyły zdobyć serca (i portfele) klientów. Ile jednak są naprawdę warte? Testujemy sześć najpopularniejszych modeli.
dodano: 26.10.2009 przez
velka
| TAGI: prasa internetowa, media internetowe, wiadomości w internecie, internet
Prezydent Obama podobno obawia się, że blogi, prasa internetowa doprowadzą do dużego kryzysu, o ile nawet i nie do upadku tradycyjnej
To potwierdzone – w internecie kupujemy oczami. Według najnowszych badań serwisu Okazje.info aż 81 % osób wybierając produkty do porównania cen, kieruje się ich zdjęciami.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW