Znaleziono 314 podobnych artykułów
dla "Internet, wizerunek i pomysły na promocję w sieci"
Fenomen portali jak NaszaKlasa czy Facebook zbanalizował się w obrazie współczesnych narzędzi komunikacji. Większość internautów w Polsce już doświadczyła zabawy na serwisach społecznościowych, kontynuując rozrywkę na dłuższą metę.
Pytanie prawne istotne dla dalszego właściwego funkcjonowania mediów, zwłaszcza internetowych
Niezwykłe, jedyne w swoim rodzaju wydarzenie etniczne zbliża się wielkimi krokаmi! Czekają Was wyśmienite warsztaty perkusyjne i bębniarskie!
Język jest giętki i można go wyginać w każdą stronę. Uważa się, że wyraz
W dwóch wypadkach konieczne jest systemowe podejście do projektowania logo. Pierwszy, gdy firma ma szerokie portfolio ofertowe, wiele marek, submarek, linii towarowych i asortymentów. Druga sytuacja dotyczy grupa kapitałowych i holdingów.
Internet, jako globalne źródło informacji, zmienia się, podobnie jak telewizja. Jeszcze kilka lat temu współczesna sieć wyglądała bardzo statycznie, zwykłe jednostki miały mały wpływ na kreowanie witryn. Teraz się to zmieniło...
Na rynku kreatywnym pojawił się nowy gracz. Pompidou - butik kreatywny, czyli ludzie od pomysłów. Założycielem i dyrektorem kreatywnym Pompidou jest Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing.
Pogrzebane tajemnice to książka pod patronatem iThink, która ma ukazać się pod koniec czerwca.
W dniu 8 października 2008 r. w Sądzie Okręgowym w Warszawie, w Sali 545 o godzinie 14.15 odbędzie się ponowna rozprawa przeciwko Skarbowi Państwa – Urzędowi Patentowemu Rzeczypospolitej Polskiej
Prawda jest jedną z wartości nadrzędnych w życiu człowieka. Marketing i reklama stanowią jednak tę dziedzinę działalności firmy, w której przedsiębiorcy nie zawsze decydują się głosić tylko prawdę. Czy jednak takie postępowanie jest właściwe?
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW