Znaleziono 314 podobnych artykułów
dla "Internet, wizerunek i pomysły na promocję w sieci"
Często czytam dyskusje internetowe i spotykam się z bardzo zróżnicowanym zachowaniem dorosłych osób w sieci. Czy to na forach dyskusyjnych, czy w innych miejscach, gdzie możliwa jest dyskusja między internautami.
Wprowadzenie na rynek nowego produktu, spadek zainteresowania marką i potrzeba odświeżenia wizerunku to tylko niektóre z przypadków, w których warto wprowadzić public relations do planu komunikacji marketingowej.
Jako użytkownicy Internetu, na każdym kroku bombardowani jesteśmy reklamami. Internetowa reklama rozwinęła się już na tyle, że nie potrafimy od niej uciec, ponieważ obecna jest praktycznie na wszelkich stronach, jakie odwiedzamy.
To trochę drażliwy temat, drażliwy dlatego, że właściwie można by tylko wytykać błędy i wymieniać to czego nie zrobiono. Znaleźć cudowną receptę to też trudne wyzwanie, i ciężko znaleźć siłacza który wymyśli, wypromuje i utrzyma pomysł na spójną promocję.
W ostatnim czasie media wiele miejsca poświęciły zjawisku, z którym po raz pierwszy zetknęliśmy się na taką skalę. Rejestrowanie domen internetowych, nawiązujących do tragicznych zdarzeń, to praktyka wzbudzająca równie duże kontrowersje.
Reklamy otaczają nas na każdym kroku. Jako samozwańcza reklamożerczyni analizuję je sobie, bulwersuję się lub zachwycam. Czy reklama ma reklamować, czy rozpraszać? Złościć czy ciekawić? Jakie są dzisiejsze reklamy w Polsce?
Codziennie na popularnych internetowych serwisach ogłoszeniowych pojawia się ogromna liczba anonsów zachęcających do zarabiania w Sieci. W oczy rzucają się krzykliwe tytuły. Ofert brzmią kusząco, ale czy mają cokolwiek wspólnego z prawdziwym zarabianiem?
dodano: 02.05.2007 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: emarketing, internet, promocja, marketing
Rozwój Internetu w Polsce i nagły wzrost jego popularności sprawiły, że mniejsi przedsiębiorcy przychylniej spoglądają na to medium niż jeszcze kilka lat temu. Czy oznacza to, że usługodawcy związani z globalną siecią powinni zacierać ręce?
Okazuje się, że ten sam mechanizm można wykorzystać w celach biznesowych. Coraz więcej słyszy się o internetowym Public Relations. Jakich błędów należy unikać w działaniach ePRowych?
RPO zaskarżył do Trybunału Konstytucyjnego przepis Prawa prasowego, który nie daje możliwości odwołania się do sądu od decyzji prokuratury co do ujawniania w mediach danych i wizerunku osób, przeciwko którym toczy się postępowanie.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW