Znaleziono 178 podobnych artykułów
dla "Tworzenie kampanii AdWords"
Jako użytkownicy Internetu, na każdym kroku bombardowani jesteśmy reklamami. Internetowa reklama rozwinęła się już na tyle, że nie potrafimy od niej uciec, ponieważ obecna jest praktycznie na wszelkich stronach, jakie odwiedzamy.
Masz Bluetooth w swojej komórce? To go włącz - może spotka Cię coś miłego… Zaproszenie na kawę, promocyjne zakupy w sklepie tuż obok, gadżet telefoniczny w prezencie. Tak działa B-Zone, bezprzewodowy system komunikacji marketingowej.
Święty Mikołaj jest gruby, ma długą, siwą brodę, różowe od zimna policzki. Nosi stylowe czerwone ubranie, jeździ dzięki reniferom i wchodzi przez komin. Prawda? Oczywiście nieprawda.
Halle Berry znowu wbiła się w bikini. Wszystko ładnie, pięknie, ale kostium jest w rozmiarze XXL i nie budzi skojarzeń takich, jak przed laty.
Nie, to nie będzie kolejny post o naszej-klasie, tylko ciekawa rzecz, na którą zwrócił mi uwagę Marek Miller z bloga Em jak Media.
W ostatniej konferencji TMT Executive Seminar – Rozrywka 2.0 wzięło udział ponad pół tysiąca osób. 2/3 z nich uczestniczyło w niej nieodpłatnie przez Internet. NEE, organizator TMT, na stałe wprowadza do formuły swoich konferencji transmisje online.
Moc reklam jest na tyle silna, że nie da się jej zignorować. Co więcej manipulują nami w różnoraki sposób, ponieważ mają spore możliwości.Kierują naszym wyborem, kształtują nasz gust.
Dlaczego producenci nie wykorzystują pełnych możliwości internetu, w szczególności aktualizowania danych o swoich produktach?
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW