Znaleziono 331 podobnych artykułów
dla "Marketing Partyzancki w Internecie"
Wykorzystanie wizerunku użytkownika serwisu społecznościowego do celów reklamowych – to gorący temat ostatnich dni. Jednak w czym tkwi problem?
Pytanie prawne istotne dla dalszego właściwego funkcjonowania mediów, zwłaszcza internetowych
Maryla Rodowicz reklamuje wódkę Żołądkową Gorzką. To nie żart!
Internet, jako globalne źródło informacji, zmienia się, podobnie jak telewizja. Jeszcze kilka lat temu współczesna sieć wyglądała bardzo statycznie, zwykłe jednostki miały mały wpływ na kreowanie witryn. Teraz się to zmieniło...
Rynek gier przeglądarkowych w Polsce odnotowuje ogromny wzrost, co pokazuje, jak bardzo Polacy pokochali nowy typ rozrywki. Sukces nowej platformy gier przeglądarkowych 337.com jest dowodem niesamowitego potencjału polskiego rynku gier.
W ostatnim czasie media wiele miejsca poświęciły zjawisku, z którym po raz pierwszy zetknęliśmy się na taką skalę. Rejestrowanie domen internetowych, nawiązujących do tragicznych zdarzeń, to praktyka wzbudzająca równie duże kontrowersje.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW