dodano: 15.06.2008 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: reklama, agencja marketingowa, marcin kalisz, a3 design
Zdarzyło się Wam kiedyś zareagować śmiechem na pomysł znajomego, który doznał olśnienia i wymyślił „rewolucyjny produkt”? Oto lista ośmiu najbardziej absurdalnych pomysłów na produkty w historii marketingu:
Znaleziono 601 podobnych artykułów
dla "Jak jest z tą tolerancją?"
Już niedługo rozpocznie się jedna z największych imprez piłkarskich na świecie - mistrzostwa Europy EURO 2008.
Co jest przeciwieństwem słowa „dobry”? W przypadku produktów i usług z pewnością nie „kiepski”. Seth Godin w książce pt. „Fioletowa Krowa” twierdzi, że tym przeciwieństwem jest „wyjątkowy” i trudno się z nim nie zgodzić.
Chcą, żeby coś się działo, nawet jak jest to coś najbardziej idiotycznego. Robią niesamowite rzeczy. Kładą się na torach kolejowych, wbiegają nago do budynku pełnego ludzi. Za wszelką cenę chcą zaistnieć. Nikt inny oprócz nich by tego nie zrobił, ponieważ zabrakłoby mu odwagi. Kim są? To jackassi.
Telewizyjny duet znany z dwuznacznych aluzji poprowadzi program z pieprzykiem, tylko dla dorosłych.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW