Znaleziono 194 podobnych artykułów
dla "Medialna żałoba"
Życie było kiedyś o wiele prostsze, głównie dlatego, że jeszcze 30 lat temu nikomu nie śniło się o Internecie, a mass-media były mrzonką tak odległą, jak dziś podróże poza układ słoneczny. I wtedy ludzie byli chyba zdrowsi psychicznie.
Język jest giętki i można go wyginać w każdą stronę. Uważa się, że wyraz
Reklamy otaczają nas na każdym kroku. Jako samozwańcza reklamożerczyni analizuję je sobie, bulwersuję się lub zachwycam. Czy reklama ma reklamować, czy rozpraszać? Złościć czy ciekawić? Jakie są dzisiejsze reklamy w Polsce?
Jak to jest, że we wszystkich możliwych środkach masowego przekazu promuje się wciąż to, co głupie i płytkie? Dziś na piedestale znajdują się pajace, lolitki, pustaki i beztalencia. Wierzymy we wszystko, co się świeci, co jest modne i chwilowe.
dodano: 29.07.2010 przez
grami
| TAGI: noam chomsky, hitler, komisja creela, krajowa rada radiofonii i telewizji
Nasz wiek nazywamy dumnie wiekiem informacji. Pełne zagwarantowanie wolności słowa, oraz sumienia niejako imitują nam gwarancje bezpieczeństwa od wszelkich przejawów szeroko pojętej propagandy. Czy jednak jest tak na pewno?
dodano: 07.12.2009 przez
papkins
| TAGI: co-je-popełnia, ten-kto-biernie-akceptuje-zło-jesdt-za-nie-tak-samo-odpowiedzialny-jak-ten, media, telewizja
TVP od przyszłego roku zamierza znieść z anteny dużą część seriali, tłumaczy się skromnym budżetem. Jako rozwiązanie uważa wprowadzenie bloków reklamowych w trakcie filmów.
O dziennikarstwie (choć bardziej pasuje tu jednak nazwa pseudodziennikarstwo) Bogdana Rymanowskiego można mówić i pisać dużo...
Chyba nadszedł już czas by w imieniu wszystkich widzów, którzy na co dzień nie mają możliwości zrobić tego osobiście podziękować naszej wspaniałej Polskiej Telewizji.
Niczym w reklamie Plusa możemy dzisiejszemu użytkownikowi Internetu rzucić hasło „nowym nadawcą jesteś Ty!”. Ale o czym mowa? Mowa o telewizji, radiu i pozostałych mediach, które dzięki współczesnym otwartym technologiom mogą trafić w nasze ręce.
Mówi się, że wszystko czego dotknie Murdoch zmienia się w złoto. To właśnie talent i zdolność do podejmowania ryzyka potentata pozwoliły, aby News Corporation miało tak duży wpływ na media na całym świecie.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW