Znaleziono 193 podobnych artykułów
dla "5 sekretów udanej współpracy między grafikiem, a klientem"
Reklamy telewizyjne zaczynają mówić do nas innym językiem. Już nie subtelne „lepsze od wiodącego płynu do mycia naczyń”, i tylko po kolorze i kształcie butelki można się było domyślić o jakiego Ludwika tu chodzi. Zaczyna być ostro.
Fajna Reklama prezerwatyw :D Polecam.
Reklama nowego prawa w Illinois
Wykorzystanie wizerunku użytkownika serwisu społecznościowego do celów reklamowych – to gorący temat ostatnich dni. Jednak w czym tkwi problem?
Maryla Rodowicz reklamuje wódkę Żołądkową Gorzką. To nie żart!
Na rynku kreatywnym pojawił się nowy gracz. Pompidou - butik kreatywny, czyli ludzie od pomysłów. Założycielem i dyrektorem kreatywnym Pompidou jest Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing.
Firma, która ma wiele marek, może precyzyjnie budować oferty dla wybranych segmentów klientów. Jeżeli ma ich za dużo, rodzą się kłopoty w zarządzaniu skomplikowanym portfelem. Jak zbudować architekturę portfolio z optymalna ilością marek.?
Balet i atomowy strzał to następny poziom w doskonaleniu swoich umiejętności piłkarskich. Chcesz grać jak Zlatan? Zobacz ten film...
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW