Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
 
Znaleziono 240 podobnych artykułów dla "Odpowiedzialność w biznesie"
Komunikacja, negocjacje, załatwianie spraw w urzędach, strategia rozwoju i tysiąc innych rzeczy, którymi przedsiębiorca zajmuje się na co dzień. Jak zdobyć w tym doświadczenie? Już we wtorek - bezpłatne szkolenie w Warszawie.
 
dodano: 04.05.2010 przez dudi89 | TAGI: firma, kobiety, biznes, przedsiębiorczość
Dzisiejsza aktywność zawodowa wielu młodych ludzi pokazuje, że biznes „chodzi” nie tylko w trampkach, ale również na obcasach. I nie chodzi nam wcale o przemysł obuwniczy w Polsce…
 
dodano: 22.02.2007 przez aniaM | TAGI: sprzedaż, przez, internet, ehandel
Sprzedaż przedmiotów na aukcjach internetowych z pozoru wydaje się prosta i niespecjalnie pracochłonna. Nic bardziej mylnego. Aby odnieść sukces jako sprzedawca na aukcji potrzeba wiele trudu i odpowiedniej wiedzy o tym specyficznym rynku.
 
dodano: 22.07.2007 przez Michael_7 | TAGI: biznes, marketing, odzież, reklamowa
Lider w segmencie odzieży Premium w kanałach B2B poszerza swoje portfolio o nową markę JanSport. W ofercie dla biznesu znajdziemy nie tylko plecaki, ale również nowocześnie zaprojektowane akcesoria i torby na sprzęt komputerowy
 
dodano: 19.01.2010 przez wilqu61 | TAGI: marketing, biznes, szkolenie
Możecie mieć, robić lub być, kimkolwiek... chcecie.
 
dodano: 25.07.2008 przez stopkamichal | TAGI: inwestycja, wycena, analiza, biznes
Analiza fundamentalna umożliwia osiąganie ponadprzeciętnych wyników inwestycyjnych. Oczywiście, jak w każdej innej dziedzinie, aby osiągnąć sukces, należy ciągle zgłębiać swoją wiedzę.
 
dodano: 29.03.2007 przez mariusz_gasiewski | TAGI: internet, marketing, reklama, internetowa
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
 
dodano: 11.07.2011 przez akademia-glaz | TAGI: polityka, kursy, warszawa, społeczeństwo
Co nam robią w głowach? Jakich technik używają? Jak się przed nimi bronić?
 
Jak to się dzieje, że tak wiele przedsiębiorstw, które mogłyby wyjść na prostą nadal tkwi w pierwszym etapie rozwoju? Czemu pomimo ciężkiej pracy biznes osiąga pewien poziom i nie chce rozwijać się dalej?
 
Jak zmierzyć skuteczność billboardu? Skąd wiadomo ile zarobiłeś oklejając autobus? W jaki sposób wyliczysz że opłaciło Ci się to opłaciło skoro nie wiesz ile na tym zarobiłeś? Tradycyjna reklama nie jest już skuteczna! Więc co dalej?
 
 
SZUKAJ W PINO
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje