Znaleziono 241 podobnych artykułów
dla "Grzechy główne e-PR"
Nieetyczna metoda rodem z Public Relations politycznego, stosowana nagminnie również w marketingu gospodarczym.
Można poczuć pełen luzz :)
W Internecie każdy może być wolny! W Internecie każdy może surfować!!!
Coś, co nie tak dawno wydawało się pasją tylko nastolatków, teraz już jest wdrażane w największych przedsiębiorstwach. Mowa o blogach. Skąd ta popularność?
Internauci chcą mieć możliwość rezerwacji usług przez internet. Tak wynika z ankiety przeprowadzonej przez Agencję Interaktywną Binti.pl.
Jeszcze nie tak dawno o Internecie nie śniło się chyba nikomu. Teraz bywa, że w nasze sny wkrada się ON i jest z nami przez cały czas. Obecnie korzysta z niego ponad 11 mln Polaków (według badań SMG/KRC).
Kiedy tancerki tradycyjnego tańca brzucha emanują kobiecością, czarują płynnością wężowych skrętów dłoni i uwodzą zmysłowymi ruchami bioder, one tworzą swoistą kontrkulturę taneczną, przeciwstawiając się cukierkowemu charakterowi tańca.
Temat zapewne każdemu znany czyli flash mob w wykonaniu T-Mobile i Helleny. Kto komu podkradł pomysł nie ulega wątpliwości (dla niewtajemniczonych T-Mobile – 2009, Hellena – 2010) i z tym stwierdzeniem polemizować nie będę.
Promocja, czyli "forma społecznej komunikacji w niezwykle ważnej dziedzinie zaspokajania potrzeb materialnymi oraz intelektualnymi wytworami ludzkiej pomysłowości..."
Aż 2/3 użytkowników Facebooka uważa, że serwis daje im wyjątkowe możliwości korzystania z oferty ulubionej marki, wskazują najnowsze wyniki badań. Oprócz decyzji zakupowych podejmowanych za pośrednictwem serwisu czy wykorzystywania profili.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW