Znaleziono 241 podobnych artykułów
dla "Grzechy główne e-PR"
Jako użytkownicy Internetu, na każdym kroku bombardowani jesteśmy reklamami. Internetowa reklama rozwinęła się już na tyle, że nie potrafimy od niej uciec, ponieważ obecna jest praktycznie na wszelkich stronach, jakie odwiedzamy.
Internet jest najprężniej i najdynamiczniej rozwijającą się przestrzenią komunikacyjną na świecie. Już nie tylko największe firmy zaznaczają swoją obecność online, ale również mikro podmioty gospodarcze posiadają adres Word Wide Web.
Sprzedaż przedmiotów na aukcjach internetowych z pozoru wydaje się prosta i niespecjalnie pracochłonna. Nic bardziej mylnego. Aby odnieść sukces jako sprzedawca na aukcji potrzeba wiele trudu i odpowiedniej wiedzy o tym specyficznym rynku.
Prawda jest jedną z wartości nadrzędnych w życiu człowieka. Marketing i reklama stanowią jednak tę dziedzinę działalności firmy, w której przedsiębiorcy nie zawsze decydują się głosić tylko prawdę. Czy jednak takie postępowanie jest właściwe?
Według najnowszego badania EIAA aż 73% marketerów zwiększyło w tym roku budżety przeznaczone na reklamę internetową. Czy inwestycje w reklamę internetową to oznaka nowej mody, czy raczej rzeczywista konieczność?
Dobór słów kluczowych można powiedzieć, że jest "pierwszym krokiem" w pozycjonowaniu stron internetowych. Niektóre wyszukiwarki po prostu ignorują je z powodu "przesycania stron" tymi słowami, jednak niektóre wyszukiwarki nadal biorą je pod uwagę.
Istotną rzeczą w dzisiejszym świetle marketingu jest reklama. Objęła ona swoim zasięgiem słowo pisane, mówione oraz z biegiem lat wkroczyła na strony internetowe w formach bannerów reklamowych, bilboardów, linków, buttonów itp.
Już 7 grudnia odbędzie się kolejne spotkanie networkingowe współorganizowane przez Mentora.pl, PowerBlog.pl i Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Zapraszamy wszystkie osoby pragnące poszerzyć swoją wiedzę biznesową.
Jestem na etapie wybierania providera internetowego. Przeanalizowałem i porównałem nowe oferty, które pojawiły się na rynku w ciągu ostatnich miesięcy.
Dobrych seriali telewizyjnych w historii było już przynajmniej kilka. Trudno natomiast użyć któregokolwiek tytułu podczas instruktażu skutecznego marketingu. Poza jednym – Lost:Zagubieni to z całą pewnością „coś więcej niż serial”.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW