dodano: 27.02.2009 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: reklama, agencja marketingowa, projektowanie stron flash
Pośród wielu mitów dotyczących internetu i jego wykorzystania w promocji firmy istnieje także ten mówiący, że strony flash stanowią jedynie przerost formy nad treścią nie oferując w zasadzie nic więcej. Postaram się rozprawić z tą opinią.
Znaleziono 452 podobnych artykułów
dla "Trudne początki E-MARKETINGU "
Nie pamiętam kiedy ostatnio widziałem znaczek pocztowy. Maila za to sprawdzałem 5 minut temu. Tradycyjna korespondencja powoli odchodzi w przeszłość. Zastępuje ją komunikacja poprzez pocztę elektroniczną. Czy nikt nie zbiera już znaczków?
Okazuje się, że ten sam mechanizm można wykorzystać w celach biznesowych. Coraz więcej słyszy się o internetowym Public Relations. Jakich błędów należy unikać w działaniach ePRowych?
dodano: 15.09.2009 przez
apacz87
| TAGI: choroba cywilizacji, choroba cywilizacyjna, uzależnienie od internetu, dzieci neostrady
Jeszcze kilka lat temu, w dobie połączeń modemowych, gdzie każdy impuls kosztował - ten artykuł by w ogóle nie powstał.
Reklama z tym słynnym gościem, który zaskoczył genialnym robot dance w Americas Got Talent.
Dobry przyklad ze nasz naród jest ociemniały.
dodano: 16.08.2008 przez
jacek_kotarbinski
| TAGI: przestrzeń publiczna, samorząd, billboard, out-of-home
Ryba nie psuje się od głowy. Ryba psuje się od niewykształconego, marnego grafika. Od marnej, miejskiej estetyki. Marnego, zgaszonego marketera.
Niezależnie od pogody, pory roku, pory dnia można swoje myśli puścić w obieg. W głowie pełno pomysłów, tylko jakoś na ogół ich realizacja kończy się na słomianym zapale. Największą trudność sprawia mobilizacja do wyjścia z domu.
Zakazana w TV wersja reklamy Danio :) To trzeba zobaczyć :)
Przeładowanie informacyjne - to podstawowe zagadnienie omawiane w większości literatury odnoszącej się do obecnej sytuacji na rynku reklamy.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW