Reportaż o grupie wrocławskich studentów wyruszających w końcu czerwca 2008 r. na Wyprawę Życzliwości.
Reporter / montaż: Grzesiek Zięba
Zdjęcia: Piotr Radziemski, Dorota Baron, Bartosz Olejniczak
www.wyprawazyczliwosci.pl
Trzymamy kciuki!
Od 21 grudnia obowiązuje nowa ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom handlowym. Poza mniej kontrowersyjnymi zapisami pojawia się też zakaz manipulowania przekazem reklamowym mogącym wprowadzać w błąd konsumenta. No ale w praktyce...
Jak podejmujesz decyzje? Czy są one zawsze najlepsze? Jaki jest mechanizm podejmowania decyzji? Jak możemy polepszyć ich jakość? Jak wpłynąć na decyzje podejmowane przez innych? Tego wszystkiego dowiesz się z tego artykułu.
Dobrych seriali telewizyjnych w historii było już przynajmniej kilka. Trudno natomiast użyć któregokolwiek tytułu podczas instruktażu skutecznego marketingu. Poza jednym – Lost:Zagubieni to z całą pewnością „coś więcej niż serial”.
Jak zmierzyć skuteczność billboardu? Skąd wiadomo ile zarobiłeś oklejając autobus? W jaki sposób wyliczysz że opłaciło Ci się to opłaciło skoro nie wiesz ile na tym zarobiłeś? Tradycyjna reklama nie jest już skuteczna! Więc co dalej?
Aż 87 procent internautów poszukuje informacji medycznych w Internecie, a 46 proc. robi to przynajmniej raz w miesiącu. Do tego celu niemal wyłącznie są wykorzystywane wyszukiwarki internetowe (99 proc.)
Jak wynika z przeprowadzonych badań, ponad połowa polskich dzieci do 15 roku życia ma dostęp do szkodliwych treści w Internecie. Dla porównania w Niemczech, ten problem dotyczy tylko 10 proc nieletnich.
w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video.
Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.