dodano: 27.06.2011 przez
mobilefactory
| TAGI: internet, społeczeństwo, kultura, portale społecznościowe
“Lubię to!” czy “nie lubię” ?
Ciekawe jak zmieniło się społeczeństwo odkąd pojawiła się opcja dzielenia się zdjęciami na portalach społecznościowych – aktualnie większość topowych portali socjalnych daje taką możliwość.
Znaleziono 452 podobnych artykułów
dla "Trudne początki E-MARKETINGU "
dodano: 11.04.2007 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: ebiznes, emarketing, agencja, marketingowa
Odpowiedzią na zapytanie ofertowe możesz zdobyć klienta lub go bezpowrotnie stracić. Jak napisać dobrą ofertę każdy wie... Szkoda, że prawie nikt tego nie robi.
Już od 7 czerwca 2010 roku obowiązuje w Polsce nowelizacja ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz.U. 2010 nr 76 poz. 493), która właściwie została wymuszona przez wyrok Europejskiego Trybunału Praw Człowieka.
Temat zapewne każdemu znany czyli flash mob w wykonaniu T-Mobile i Helleny. Kto komu podkradł pomysł nie ulega wątpliwości (dla niewtajemniczonych T-Mobile – 2009, Hellena – 2010) i z tym stwierdzeniem polemizować nie będę.
Po pięciu bankructwach w końcu można nauczyć się prowadzić firmę żartował prof. Jan Antoszkiewicz i dodał, że też bankrutował, ale nie można się poddawać.
Promocja, czyli "forma społecznej komunikacji w niezwykle ważnej dziedzinie zaspokajania potrzeb materialnymi oraz intelektualnymi wytworami ludzkiej pomysłowości..."
Gdzie znajdują się granice między światem realnym a wirtualnym? Jakie można prowadzić życie w świecie, który istnieje tylko w pamięci operacyjnej komputera? Czy wyłączenie zasilania powoduje, że wirtualny świat umiera?
Co nam robią w głowach? Jakich technik używają? Jak się przed nimi bronić?
dodano: 16.08.2008 przez
jacek_kotarbinski
| TAGI: przestrzeń publiczna, samorząd, billboard, out-of-home
Ryba nie psuje się od głowy. Ryba psuje się od niewykształconego, marnego grafika. Od marnej, miejskiej estetyki. Marnego, zgaszonego marketera.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW