Znaleziono 452 podobnych artykułów
dla "Trudne początki E-MARKETINGU "
Czy można się cieszyć, jeśli zatrudnić chce nas tylko Tesco? Raczej nie. Warto jednak pamiętać, że czym większe niezadowolenie społeczne, tym bliżej do rewolucji. Po niej jednak będzie jeszcze gorzej.
dodano: 21.04.2009 przez
MToczyski
| TAGI: zarządzanie czasem, umiejętności menedżerskie, menedżer, manager
Przypominasz sobie niezwykle zdolnego stratega Grecji antycznej, Aleksandra Macedońskiego? Pewnie uczyłeś się o nim na historii.
dodano: 16.08.2008 przez
jacek_kotarbinski
| TAGI: przestrzeń publiczna, samorząd, billboard, out-of-home
Ryba nie psuje się od głowy. Ryba psuje się od niewykształconego, marnego grafika. Od marnej, miejskiej estetyki. Marnego, zgaszonego marketera.
Myślałem ostatnio sporo nad tym, co jest w Internecie najważniejsze. I powiem Wam co to jest! W Internecie najważniejsze jest klikanie!!! Klikanie Kursorem oczywiście!
Minął już tydzień, odkąd nie komunikuję się ze znajomymi poprzez najpopularniejszy komunikator.
Koszta nie są wysokie - to jednak nie przekonuje ani Radnych Miasta, ani podatników do kolejnej akcji promującej Straż Miejską w Krakowie.
Zakazana w TV wersja reklamy Danio :) To trzeba zobaczyć :)
Przeładowanie informacyjne - to podstawowe zagadnienie omawiane w większości literatury odnoszącej się do obecnej sytuacji na rynku reklamy.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW