Znaleziono 85 podobnych artykułów
dla "Call trading to przyszłość w sprzedaży"
Nieetyczna metoda rodem z Public Relations politycznego, stosowana nagminnie również w marketingu gospodarczym.
Analiza fundamentalna umożliwia osiąganie ponadprzeciętnych wyników inwestycyjnych. Oczywiście, jak w każdej innej dziedzinie, aby osiągnąć sukces, należy ciągle zgłębiać swoją wiedzę.
Dlaczego producenci nie wykorzystują pełnych możliwości internetu, w szczególności aktualizowania danych o swoich produktach?
W dobie nowoczesnych technologi pojawiło się całkowicie nowe pokolenie wyborców. Przez socjologów jest one określane mianem „millennium kids, echo bommers”. W slangu amerykańskim oznacza to po prostu generacja Y.
To trochę drażliwy temat, drażliwy dlatego, że właściwie można by tylko wytykać błędy i wymieniać to czego nie zrobiono. Znaleźć cudowną receptę to też trudne wyzwanie, i ciężko znaleźć siłacza który wymyśli, wypromuje i utrzyma pomysł na spójną promocję.
Jako użytkownicy Internetu, na każdym kroku bombardowani jesteśmy reklamami. Internetowa reklama rozwinęła się już na tyle, że nie potrafimy od niej uciec, ponieważ obecna jest praktycznie na wszelkich stronach, jakie odwiedzamy.
Rokrocznie pojawiają się na rynku nowe nazwy - śmieszne, abstrakcyjne, pomysłowe czy też absurdalne, które jednak funkcjonują obok siebie bezkonfliktowo. Jak to możliwe?
Masowe emigracje Polaków w poszukiwaniu pracy, stają się coraz bardziej dotkliwe dla polskich przedsiębiorców. Brakuje inżynierów, lekarzy, nauczycieli i pracowników fizycznych, głównie z branży budowlanej.
Co nam robią w głowach? Jakich technik używają? Jak się przed nimi bronić?
Firma, która ma wiele marek, może precyzyjnie budować oferty dla wybranych segmentów klientów. Jeżeli ma ich za dużo, rodzą się kłopoty w zarządzaniu skomplikowanym portfelem. Jak zbudować architekturę portfolio z optymalna ilością marek.?
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW