Znaleziono 567 podobnych artykułów
dla "Spot promujący Polskę Europe's best kept secret"
Na pewno marzyłeś nieraz o tym, jak pięknie byłoby, gdybyś dostawał pensje za oglądanie ukochanych rozgrywek piłkarskich albo zarabiał na przesłuchiwaniu ulubionych płyt? Niektórym udało się ze swojej pasji zrobić biznes...
Dla stacjonujących w Afganistanie żołnierzy święta bożego narodzenia to szczególny czas tęsknoty za rodziną i domem. Wspólnie spotykają się na uroczystych kolacjach, by stworzyć choć namiastkę prawdziwych świąt (AP).
dodano: 15.06.2008 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: reklama, agencja marketingowa, marcin kalisz, a3 design
Zdarzyło się Wam kiedyś zareagować śmiechem na pomysł znajomego, który doznał olśnienia i wymyślił „rewolucyjny produkt”? Oto lista ośmiu najbardziej absurdalnych pomysłów na produkty w historii marketingu:
Rodney Mullen dał początek wielu kombinacjom na deskorolce. To właśnie on wymyślił kickflipa, heelflipa, ollie (wersję uliczną na płaskim podłożu, wykonaną inną techniką niż ta, stosowana na rampie lub w basenie, a wynaleziona przez Alana Ollie Gelfanda) i inne.
Co jest przeciwieństwem słowa „dobry”? W przypadku produktów i usług z pewnością nie „kiepski”. Seth Godin w książce pt. „Fioletowa Krowa” twierdzi, że tym przeciwieństwem jest „wyjątkowy” i trudno się z nim nie zgodzić.
Idolem ten, kto wymyśli następne, czyli o interpretacji wyrazów słów kilka…
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW