Znaleziono 69 podobnych artykułów
dla "Przyczyny powstawania konfliktów i sposoby ich rozwiązywania w zespole"
Ogłoś kryzys i w ten sposób uratuj wizerunek swojej firmy. Taką politykę zarządzania zdają się ostatnio podejmować największe japońskie koncerny motoryzacyjne. Czyżby końcówka lutego sprzyjała wykrywaniu wad w autach?
dodano: 07.03.2010 przez
jakub_sadowski
| TAGI: firma, klient, lojalność kliencka, programy lojalnościowe
W odpowiedzi na coraz większe potrzeby konsumenckie względem usługodawców i „głód” tychże konsumentów, powodowany ogromną możliwością wyboru w każdej praktycznie dziedzinie, warto wziąć pod lupę działania firm względem budowania lojalności klientów.
Zapraszamy wszystkich do wortalu o szeroko pojętej tematyce finansowej. Przedstawiamy na tym pejdżu różnego rodzaju gotowe pomysły na rozkręcenie swojego pierwszego interesu w życiu.
Czy można wykrzesać z siebie energię, o jakiej się nam nigdy nie śniło?
Firma, która ma wiele marek, może precyzyjnie budować oferty dla wybranych segmentów klientów. Jeżeli ma ich za dużo, rodzą się kłopoty w zarządzaniu skomplikowanym portfelem. Jak zbudować architekturę portfolio z optymalna ilością marek.?
Jak sprawić by pracownik związał się z firmą? Czy oprócz prawidłowego systemu zarządzania i warunków finansowych pracodawcy mogą zbudować więź z personelem?
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
Dzisiejsza aktywność zawodowa wielu młodych ludzi pokazuje, że biznes „chodzi” nie tylko w trampkach, ale również na obcasach. I nie chodzi nam wcale o przemysł obuwniczy w Polsce…
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW