Znaleziono 23 podobnych artykułów
dla "Jak osiągać sukcesy w sprzedaży bezpośreniej?"
Prawdopodobnie nie raz zdarzyła Ci się jakaś kłótnia, sprzeczka. Zarówno Ty, jak i druga strona konfliktu byliście absolutnie przekonani, co do swoich racji. Pewnie uważałeś, że tylko Ty masz właściwy pogląd na sprawę.
dodano: 29.07.2008 przez
MToczyski
| TAGI: sukces w sprzedaży, neurolingwistyczne programowanie, techniki nlp, nlp
14 sierpnia w Warszawie odbędzie się pierwsze spotkanie Klubu Skutecznego NLP przeznaczone dla tych, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności sprzedaży i prezentacji samego siebie. Szkolenie poprowadzi Piotr Krupa, trener NLP.
dodano: 03.08.2008 przez
MToczyski
| TAGI: kotwiczenie, neurolingwistyczne programowanie, sukces w sprzedaży, techniki nlp
Często słyszę od innych, że brakuje im motywacji do działania. Taki "słomiany zapał". Najpierw jesteśmy nakręceni na maksa, później dostajemy tzw. "doła", czyli mówimy sobie teksty typu "to nie wyjdzie".
dodano: 03.08.2008 przez
MToczyski
| TAGI: neurolingwistyczne programowanie, sukces w sprzedaży, techniki nlp, nlp
Wyobraź Sobie pewną sytuację. Być może zdarzyło się to także Tobie. Być może, osobie, którą znasz. Szkoła. Lekcja. "Zdzisiek! Do tablicy!". Wychodzi chłopak, powoli, małe kroczki, głowa pochylona. Odwraca się przodem do klasy.
dodano: 03.08.2008 przez
MToczyski
| TAGI: neurolingwistyczne programowanie, sukces w sprzedaży, techniki nlp, nlp
Zadawałeś może Sobie kiedyś pytanie - dlaczego niektórzy znajdują okazje, szanse, wpadają na pomysły, które robią ich bogatymi, szczęśliwymi i dzięki których uważamy ich za ludzi sukcesu?
Co nam robią w głowach? Jakich technik używają? Jak się przed nimi bronić?
Co nam robią w głowach? Jakich technik używają? Jak się przed nimi bronić?
Nikt nie lubi kiedy się mu coś sprzedaje ale każdy uwielbia kupować. Ty też. To dlatego niechętnie przyjmujesz ulotki reklamowe na ulicy, dlatego odkładasz słuchawkę kiedy telemarketer proponuje Ci jakąś usługę i dlatego też unikasz akwizytorów...
Wiele firm dostrzega obecnie konieczność, by przeszkolić swoich pracowników w zakresie umiejętności używania głosu. Używania głosu? - zapytasz. Dokładnie tak.
Kształcenie pracowników może być zorganizowane jako odrębny proces edukacji, może też przebiegać na stanowisku pracy. Ta ostatnia forma realizowana jest przez trenerów umiejętności zawodowych.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW