Znaleziono 297 podobnych artykułów
dla "Seksualność kobiet w reklamie"
Przeładowanie informacyjne - to podstawowe zagadnienie omawiane w większości literatury odnoszącej się do obecnej sytuacji na rynku reklamy.
Zakazana w TV wersja reklamy Danio :) To trzeba zobaczyć :)
W obecnych czasach priorytetem dla młodych kobiet jest kariera zawodowa, a myśl o posiadaniu dziecka jest okładana „na później”. Nie zdają sobie jednak sprawy z tego, ile czasu ma jeszcze na to ich organizm...
Czy przyjaźń damsko-męska to naprawdę tylko mit? A może prawda, w którą boimy się uwierzyć? Gdzie przebiega tak krucha granica między miłością i przyjaźnią?
Z pewnością większość z Was dopada w sezonie letnim uczucie uczestnictwa w wyścigu, w którym główną nagrodą są wymarzone wakacje. Rozpoczyna się standardowo od poszukiwania idealnej oferty – oczywiście all inclusive w cenie last minute.
Polki mają tendencję do narzekania. Z jednej strony marzą o piastowaniu wysokiego stanowiska, z drugiej – o ślubnym kobiercu. Z nostalgią patrzą zarówno na ambitną prawniczkę, Magdę M., jak i na tradycyjną matkę trójki dzieci.
W grudniu ubiegłego roku pierwszy raz w Polsce pojawiły się spotlery - graficzne reklamy w telefonie komórkowym docierające do użytkowników korzystających z usług multimedialnych na komórkę. Swoje spotlery wyemitowały już m.in. HBO i Motorola.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW