Znaleziono 315 podobnych artykułów
dla "6 ciężkich prawd Marketingu w Mediach Społecznych"
Ostatnio znowu w mediach pojawia sie temat "sekty". "Wraz z nadchodzącymi wakacjami sekty szykują się do działań werbunkowych" ble, ble, ble. Wyciągnięty z jakiejś ciemnej dziury i otrzepany z kurzu został nawet słynny Leszek Nowak, były poseł Unii Pracy.
A teraz czas na gorącą relację z porwania i... latania. Jak do tego doszło - nie ma sensu zastanawiać się. Doszło. A wiec zaczynamy.
Pewna znana firma, zajmująca się handlem detalicznym odzieżą od dłuższego czasu ogłasza się w prasie, poszukując pracowników na różne stanowiska. Sądząc z rozmachu z jakim to czyni, zapewne efekt tej akcji jest łagodnie mówiąc mizerny.
Kolejna reklama PS3. Microsoft robi jednak lepsze dla swojego Xboxa, nie sądzicie?
Znany kabareciarz Artur Andrus opowiada o nietypowej sesji zdjęciowej w centrum Warszawy.
Przemyślana inwestycja w treść serwisu internetowego generuje znacznie więcej odwiedzających, niż płatna reklama. Ile więcej? 1427%! Taki jest wynik zastosowania Social Media Optimisation. Jak wykorzystać tę technikę do zwiększenia odwiedzalności?
Tym razem nie upalne lato, a wszelkie złe charaktery. Nawet miecz Yedi się nie oprze :)
dodano: 16.09.2009 przez
marvellous
| TAGI: towarzystwo ochrony zwierząt, zwierze, telewizja, reklamówka
Spoty z udziałem zwierząt mają przede wszystkim bawić i wywoływać pozytywne skojarzenia. Niektórzy twórcy reklam podążają jednak w innym kierunku, wykorzystując zwierzęta, aby wzbudzać kontrowersje.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW