Znaleziono 315 podobnych artykułów
dla "6 ciężkich prawd Marketingu w Mediach Społecznych"
Wiele konfliktów powstaje na skutek bagatelizowania czynników ryzyka. Lider (menedżer) świadomy ich istnienia, potrafi zapobiec ewentualnym kryzysom, ograniczając liczbę potencjalnych punktów zapalnych.
Praca w wielkiej korporacji to niczym walka na śmierć i życie, walka o przetrwanie. Taka już natura ludzka, że tam, gdzie jest więcej niż 10 osób, pojawia się rywalizacja praktycznie o wszystko. By być najlepszym, podziwianym, szybko awansować. Trochę jak walka o ogień.
dodano: 09.02.2011 przez
MToczyski
| TAGI: marketing, public relations, komunikacja w firmie, wizerunek firmy
Kim jesteś? Jak chcesz być postrzegany? Zanim przystąpisz aktywnie do świadomego kreowania reputacji Twojej osoby i Twojej firmy zastanów się, z kim się utożsamiasz. Profesjonalny wizerunek pasuje do Twojego stylu bycia, zachowania i wartości.
Jak wiadomo, najwięcej jest w Polsce małych i średnich firm, których działalności skupia się na ściśle ograniczonym, lokalnym obszarze. Jak powinna wyglądać taka lokalna witryna internetowa?
Wrogów zwyciężaj, wspieraj przyjaciół - takie jest motto nowej książki Binga zatytułowanej "Sun Tzu był cykorem"
Przeglądając niedawno różne serwisy, w celach inspiracji, natrafiłem na TatooLoaders.com. Spotkałem się z bardzo ciekawym widokiem mozaiki zdjęć, na której tatuaże przedstawiały… logo firmy Apple.
Analiza BIG PICTURE (narzędzie zapożyczone od Toyoty) ma zastosowanie do określenia kluczowych elementów procesu na poziomie makro.
Ordynarność w przestrzeni publicznej to coraz poważniejszy problem. Wulgarnego języka używają przechodnie i celebryci w telewizji. Ale jak się okazuje tego typu symbole możemy spotkać także w oficjalnych przekazach wielkich firm!
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW