Znaleziono 315 podobnych artykułów
dla "6 ciężkich prawd Marketingu w Mediach Społecznych"
Każdy z was na pewno, chociaż raz oglądał transmisję zawodów F1 lub skoków narciarskich, jednak czy chociaż raz zastanawialiście się, że sportowcy nie zawsze są istotni wyłącznie dla odpowiednich sobie dyscyplin, ale również i dla reklamy.
Po pięciu bankructwach w końcu można nauczyć się prowadzić firmę żartował prof. Jan Antoszkiewicz i dodał, że też bankrutował, ale nie można się poddawać.
Na ostatniej prezentacji ze świadomego śnienia, w której uczestniczyłem, poznałem genialną metodę na to, by budzić się codziennie pełnym pozytywnej energii! Za chwilę się tym z Tobą podzielę…
W dwóch wypadkach konieczne jest systemowe podejście do projektowania logo. Pierwszy, gdy firma ma szerokie portfolio ofertowe, wiele marek, submarek, linii towarowych i asortymentów. Druga sytuacja dotyczy grupa kapitałowych i holdingów.
Już 27 kwietnia odbędzie się kolejne Alternatywne Spotkanie Biznesowe. Uczestnicy zastanowią się, dlaczego jednym firmom udaje się osiągnąć spektakularne sukcesy, podczas, gdy innym trudno związać koniec z końcem...?
Zdjęto wizerunek pięknego żaglowca, a teraz ADMIRAŁ całkowicie zatonął w bezlitosnej komercyjnej branży. Już w to miejsce inny market rzucił kotwicę. I nikt nie reklamuje pięknych polskich żaglowców. Uczelnia pewnie jest usatysfakcjonowana..
dodano: 16.08.2008 przez
jacek_kotarbinski
| TAGI: przestrzeń publiczna, samorząd, billboard, out-of-home
Ryba nie psuje się od głowy. Ryba psuje się od niewykształconego, marnego grafika. Od marnej, miejskiej estetyki. Marnego, zgaszonego marketera.
dodano: 20.12.2008 przez
WiXa
| TAGI: reklama w internecie, promocja w internecie, promocja, reklama
Techniki web-marketingu w praktyce. Przykłady zastosowań. Omówienie alternatywnych kanałów promocji, reklamy oraz technik docierania do potencjalnych klientów w Internecie.
By zorganizować profesjonalną konferencję prasową, należy na jej organizację poświęcić od kilku tygodni do kilku miesięcy.
Okazuje się, że ten sam mechanizm można wykorzystać w celach biznesowych. Coraz więcej słyszy się o internetowym Public Relations. Jakich błędów należy unikać w działaniach ePRowych?
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW