Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
 
Znaleziono 94 podobnych artykułów dla "Ankieta internetowa a reprezentatywność badania"
dodano: 02.10.2009 przez tomasz_bar | TAGI: pracownik, pracodawca, poszukiwanie pracy, inflacja
Z takim dość dziwnym zjawiskiem mamy do czynienia. Z opublikowanych właśnie danych GUS wynika, iż wzrósł odsetek osób mających pracę ale poszukujących nowej, lepiej płatnej posady.
 
Firma Pixnet, założyciel portalu Photoblog.pl, działająca w strukturach Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości przy Uniwersytecie Gdańskim, zajęła pierwsze miejsce w najnowszym rankingu najlepszych firm działających w strukturach AIP.
 
dodano: 25.08.2010 przez blogreklamowy | TAGI: 2010, marketing, mob, flash
Temat zapewne każdemu znany czyli flash mob w wykonaniu T-Mobile i Helleny. Kto komu podkradł pomysł nie ulega wątpliwości (dla niewtajemniczonych T-Mobile – 2009, Hellena – 2010) i z tym stwierdzeniem polemizować nie będę.
 
dodano: 19.11.2007 przez tomasz_albecki | TAGI: konkurs, biznesplan, konferencja, przyszłość
Po pięciu bankructwach w końcu można nauczyć się prowadzić firmę żartował prof. Jan Antoszkiewicz i dodał, że też bankrutował, ale nie można się poddawać.
 
dodano: 23.07.2008 przez sleepy2 | TAGI: promocja. polityka komunikacji, reklama, marketing
Promocja, czyli "forma społecznej komunikacji w niezwykle ważnej dziedzinie zaspokajania potrzeb materialnymi oraz intelektualnymi wytworami ludzkiej pomysłowości..."
 
dodano: 02.07.2007 przez jarmiar | TAGI: banner, reklama, marketing, internet
Istotną rzeczą w dzisiejszym świetle marketingu jest reklama. Objęła ona swoim zasięgiem słowo pisane, mówione oraz z biegiem lat wkroczyła na strony internetowe w formach bannerów reklamowych, bilboardów, linków, buttonów itp.
 
W karierze każdego projektanta graficznego lub twórcy stron www (szczególnie chodzi o strony flash) pojawia się w pewnym momencie sytuacja, w której rodzi się dylemat: oddać pliki źródłowe czy nie?
 
dodano: 20.09.2008 przez g.skuza | TAGI: badania, marketerzy, internet, reklama internetowa
Według najnowszego badania EIAA aż 73% marketerów zwiększyło w tym roku budżety przeznaczone na reklamę internetową. Czy inwestycje w reklamę internetową to oznaka nowej mody, czy raczej rzeczywista konieczność?
 
dodano: 21.06.2011 przez brandtransactions | TAGI: firma, ekonomia, biznes, inwestycje
Większość firm nie ma pojęcia ile warte są ich marki i wyceniają je dopiero wtedy, gdy chcą je sprzedać. Jednak stałe monitorowanie i wycena wartości marki pozwala na lepsze zarządzanie i efektywniejsze podnoszenie wartości.
 
dodano: 12.05.2009 przez WiXa | TAGI: linki, optymalizacja, internet, reklama
Jak pozycjonować swoją stronę z sukcesem. Na co zwrócić uwagę i jakich elementów nie zaniedbać. Wprowadzenie w techniki SEO - krok po kroku.
 
 
SZUKAJ W PINO
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje