dodano: 09.07.2008 przez
jarmiar
| TAGI: potencjalny klient, śmieszne reklamy, głupie reklamy, skutecznośc reklamy
Oglądając, jak każdy jeden Polak telewizję, spotkałem się z pewną reklamą środka chemicznego do szamba.
Znaleziono 501 podobnych artykułów
dla "W Illinois można głosować... nago"
W związku z pewnym sympatycznym wynalazkiem jakim jest internet, marketing partyzancki wszedł na zupełnie nowy poziom. Niemal wszyscy specjaliści są zgodni, że nieklasyczne metody marketingowe kreują obraz przyszłego internetu.
Co zrobić, by dokopać mężczyźnie? Nie, kop poniżej pasa to za mało.
"Rozwój każdego imperium handlowego związany był z poszukiwaniem i uzurpacją obcych surowców mineralnych i niemal każde z nich wykorzystywało narkotyki jako łatwy sposób finansowego wsparcia swojej zamorskiej działalności"
Chyba każdy z nas robił to kiedyś, każdy nas zatrzymywał wzrok na oczach kobiety, która nam się podoba. Pytanie tylko teraz na jak długo go zatrzymałeś?
Masowe emigracje Polaków w poszukiwaniu pracy, stają się coraz bardziej dotkliwe dla polskich przedsiębiorców. Brakuje inżynierów, lekarzy, nauczycieli i pracowników fizycznych, głównie z branży budowlanej.
Ten program zgromadza debili na całym świecie. Zobaczcie jednak, co przebija nasze polskie odpowiedzi typu: Z lisem kojarzy mi się ... listonosz :)
Brak nam słów - mówią bliscy Mateusza Skreczko, zamordowanego 17-latka z Suwałk. Od nowa muszą przeżywać koszmar procesu w sprawie zabójstwa ich syna i wnuka.
dodano: 16.08.2008 przez
jacek_kotarbinski
| TAGI: przestrzeń publiczna, samorząd, billboard, out-of-home
Ryba nie psuje się od głowy. Ryba psuje się od niewykształconego, marnego grafika. Od marnej, miejskiej estetyki. Marnego, zgaszonego marketera.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW