Znaleziono 169 podobnych artykułów
dla "Czy nikt nie zbiera już znaczków?"
Wykorzystanie wizerunku użytkownika serwisu społecznościowego do celów reklamowych – to gorący temat ostatnich dni. Jednak w czym tkwi problem?
Maryla Rodowicz reklamuje wódkę Żołądkową Gorzką. To nie żart!
Na rynku kreatywnym pojawił się nowy gracz. Pompidou - butik kreatywny, czyli ludzie od pomysłów. Założycielem i dyrektorem kreatywnym Pompidou jest Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing.
Balet i atomowy strzał to następny poziom w doskonaleniu swoich umiejętności piłkarskich. Chcesz grać jak Zlatan? Zobacz ten film...
Kontrowersyjna kampania duetu Figurski – Wojewódzki została już zakazana w 10 miastach Polski.
Chociaż dynamiczny rozwój reklamy nastąpił dopiero w drugiej połowie XIX wieku w Stanach Zjednoczonych to wydaje się, że potrzeba reklamy towarzyszy ludzkości od jej zarania. Udokumentowana historia reklamy liczy 5000 lat.
W prowadzeniu kampanii AdWords można wyróżnić zarówno takie elementy, na które warto zwrócić szczególną uwagę i takie, którymi nie powinniśmy się za bardzo przejmować, jako że nie mają one bezpośredniego przełożenia na same rezultaty.
Niestety niewesoła jest sytuacja z wczorajszym wypadkiem Macieja Zientarskiego.
Kilkaset osób 29 stycznia br. w porze lunchu odebrało telefon od prezesa funduszu inwestycyjnego MCI Management SA. Tomasz Czechowicz zaprosił w ten sposób przedsiębiorców, doradców i inwestorów do udziału w zbliżającej się konferencji ‘TMT
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW