Znaleziono 79 podobnych artykułów
dla "Marka kultem stoi!"
W związku z pewnym sympatycznym wynalazkiem jakim jest internet, marketing partyzancki wszedł na zupełnie nowy poziom. Niemal wszyscy specjaliści są zgodni, że nieklasyczne metody marketingowe kreują obraz przyszłego internetu.
Możecie mieć, robić lub być, kimkolwiek... chcecie.
Większość firm nie ma pojęcia ile warte są ich marki i wyceniają je dopiero wtedy, gdy chcą je sprzedać. Jednak stałe monitorowanie i wycena wartości marki pozwala na lepsze zarządzanie i efektywniejsze podnoszenie wartości.
Masz Bluetooth w swojej komórce? To go włącz - może spotka Cię coś miłego… Zaproszenie na kawę, promocyjne zakupy w sklepie tuż obok, gadżet telefoniczny w prezencie. Tak działa B-Zone, bezprzewodowy system komunikacji marketingowej.
Jako użytkownicy Internetu, na każdym kroku bombardowani jesteśmy reklamami. Internetowa reklama rozwinęła się już na tyle, że nie potrafimy od niej uciec, ponieważ obecna jest praktycznie na wszelkich stronach, jakie odwiedzamy.
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
Nieetyczna metoda rodem z Public Relations politycznego, stosowana nagminnie również w marketingu gospodarczym.
Zarządy firm czy też organizacji, tak rządowych jak i pozarządowych powinny sobie wreszcie uświadomić, że czynnikiem najsilniej motywującym ludzi w pracy jest dobra atmosfera pracy.
Jak sprawić by pracownik związał się z firmą? Czy oprócz prawidłowego systemu zarządzania i warunków finansowych pracodawcy mogą zbudować więź z personelem?
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW