dodano: 15.06.2008 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: reklama, agencja marketingowa, marcin kalisz, a3 design
Zdarzyło się Wam kiedyś zareagować śmiechem na pomysł znajomego, który doznał olśnienia i wymyślił „rewolucyjny produkt”? Oto lista ośmiu najbardziej absurdalnych pomysłów na produkty w historii marketingu:
Znaleziono 202 podobnych artykułów
dla "Dodać zegary do reklam!"
Nazywa się
Co mi dzisiaj dzień przyniesie?
Ile dziś zarobię, czy poniosę straty.
Zastanawiam się kolejny raz, czy zaciągnięty kredyt gotówkowy w wysokości 10000 złotych uda mi się oddać przed terminem i na nim zarobić?
Co jest przeciwieństwem słowa „dobry”? W przypadku produktów i usług z pewnością nie „kiepski”. Seth Godin w książce pt. „Fioletowa Krowa” twierdzi, że tym przeciwieństwem jest „wyjątkowy” i trudno się z nim nie zgodzić.
Szczypta pomysłu, nutka finezji, ziarnko polotu. Odrobina dystansu do samego siebie i duża doza dobrego humoru, oto przepis na udaną zabawę i niezapomnianą przygodę telewizyjną.
dodano: 09.07.2008 przez
jarmiar
| TAGI: potencjalny klient, śmieszne reklamy, głupie reklamy, skutecznośc reklamy
Oglądając, jak każdy jeden Polak telewizję, spotkałem się z pewną reklamą środka chemicznego do szamba.
W związku z pewnym sympatycznym wynalazkiem jakim jest internet, marketing partyzancki wszedł na zupełnie nowy poziom. Niemal wszyscy specjaliści są zgodni, że nieklasyczne metody marketingowe kreują obraz przyszłego internetu.
Już tylko godziny pozostały do rozstrzygnięcia w głośnym sporze J.K. Rowling z autorem HP Lexicon. 6 lutego sędziowie zadecydują, czy leksykon Harry’ego Pottera autorstwa Steve’a Vander Arka może zostać wydany w formie książkowej.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW