dodano: 02.05.2007 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: emarketing, internet, promocja, marketing
Rozwój Internetu w Polsce i nagły wzrost jego popularności sprawiły, że mniejsi przedsiębiorcy przychylniej spoglądają na to medium niż jeszcze kilka lat temu. Czy oznacza to, że usługodawcy związani z globalną siecią powinni zacierać ręce?
Znaleziono 309 podobnych artykułów
dla "Cudów wam się zachciewa"
Urząd Komunikacji
Elektronicznej umieścił klip, w którym ostrzega przed nieuczciwymi portalami, naciągającymi nas na wysyłanie kosztujących nawet kilkadziesiąt złotych SMS-ów. Oszustwo jest banalnie proste. Serwis zachęca cię do wypełnienia testu IQ, lub odpowiedzi na kilka pytań, dzięki którym dowiesz się, kiedy np. umrzesz....
Fenomen portali jak NaszaKlasa czy Facebook zbanalizował się w obrazie współczesnych narzędzi komunikacji. Większość internautów w Polsce już doświadczyła zabawy na serwisach społecznościowych, kontynuując rozrywkę na dłuższą metę.
Pytanie prawne istotne dla dalszego właściwego funkcjonowania mediów, zwłaszcza internetowych
Wolnym rynkiem rządzą prawa dzikiej natury, a zatem możemy spodziewać się, że wywołane kryzysem zmniejszenie dostępnych zasobów spowoduje zaostrzenie konkurencji między firmami z branży eventowej.
Co jest w naszym życiu pewne jeżeli się tak dłużej zastanowić?
To trochę drażliwy temat, drażliwy dlatego, że właściwie można by tylko wytykać błędy i wymieniać to czego nie zrobiono. Znaleźć cudowną receptę to też trudne wyzwanie, i ciężko znaleźć siłacza który wymyśli, wypromuje i utrzyma pomysł na spójną promocję.
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW