Znaleziono 66 podobnych artykułów
dla "Co sprawia, że Twoi klienci i pracownicy widzą Cię tak, a nie inaczej?"
Tak, podzielę się z Tobą dzisiaj informacją, której często nie rozumieją polscy politycy. Wywiera ona niezwykły wpływ na kształtowanie naszego wizerunku. Od tego zależy, jak Cię widzą inni: klienci, pracownicy, żona, dzieci, koledzy.
Nieetyczna metoda rodem z Public Relations politycznego, stosowana nagminnie również w marketingu gospodarczym.
Wprowadzenie na rynek nowego produktu, spadek zainteresowania marką i potrzeba odświeżenia wizerunku to tylko niektóre z przypadków, w których warto wprowadzić public relations do planu komunikacji marketingowej.
Pilnowanie hostess na imprezach przypomina wycieczkę przedszkolaków do zoo. Chwila nieuwagi i już karmią tygrysa lodami, opychają się bez opamiętania watą cukrową, a na prośby organizatora reagują jak stado pawianów podirytowanych zbyt dużą liczbą gości.
Reklamy otaczają nas na każdym kroku. Jako samozwańcza reklamożerczyni analizuję je sobie, bulwersuję się lub zachwycam. Czy reklama ma reklamować, czy rozpraszać? Złościć czy ciekawić? Jakie są dzisiejsze reklamy w Polsce?
Irlandia to kraj który dzięki świetnemu "marketingowi turystycznemu" przyciąga turystów z całego świata. Powinniśmy brać z niej przykład.
Na rynku kreatywnym pojawił się nowy gracz. Pompidou - butik kreatywny, czyli ludzie od pomysłów. Założycielem i dyrektorem kreatywnym Pompidou jest Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing.
Masz Bluetooth w swojej komórce? To go włącz - może spotka Cię coś miłego… Zaproszenie na kawę, promocyjne zakupy w sklepie tuż obok, gadżet telefoniczny w prezencie. Tak działa B-Zone, bezprzewodowy system komunikacji marketingowej.
Firma, która ma wiele marek, może precyzyjnie budować oferty dla wybranych segmentów klientów. Jeżeli ma ich za dużo, rodzą się kłopoty w zarządzaniu skomplikowanym portfelem. Jak zbudować architekturę portfolio z optymalna ilością marek.?
Kiedy możemy się zorientować, że dany aktor jest na przysłowiowym topie? Kiedy zostaje zapraszany do wzięcia udziału w spotach reklamowych. Przekrój reklamowanych produktów jest szeroki. Reklamodawcy są gotowi wyłożyć spore pieniądze...
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW