Znaleziono 66 podobnych artykułów
dla "Co sprawia, że Twoi klienci i pracownicy widzą Cię tak, a nie inaczej?"
Prawda jest jedną z wartości nadrzędnych w życiu człowieka. Marketing i reklama stanowią jednak tę dziedzinę działalności firmy, w której przedsiębiorcy nie zawsze decydują się głosić tylko prawdę. Czy jednak takie postępowanie jest właściwe?
Okazuje się, że ten sam mechanizm można wykorzystać w celach biznesowych. Coraz więcej słyszy się o internetowym Public Relations. Jakich błędów należy unikać w działaniach ePRowych?
Dowiesz się jak umiejętnie i skutecznie delegować zadania swoim pracownikom oraz jak kluczowe znaczenie ma Twoja wiedza i konsekwencja w działaniu całości zespołu i firmy.
Współczesna edukacja jest narzuconym systemem dyscypliny i ignorancji, przygotowującym jednostki do posłusznego i bezmyślnego wykonywania specjalistycznych zadań w produkcji bez rozumienia sposobu funkcjonowania całej industrialnej machiny.
Witajcie :) Znamy się już tyle czasu lub dopiero poznamy.. Z tej okazji chciałbym przedstawić Wam taki oto przyklad, jak mogę Wam pomóc zacząć zarabiać pieniądze.. Zapewne Was też męczy codzienne wstawanie o 6. rano i chodzenie na 8-10 godzin do pracy, która wcale nie musi przynosić przyjemności i korzyści.. Lub w ogóle nie...
Marketerzy w coraz większym stopniu zwracają uwagę na seniorów jako atrakcyjną grupę konsumentów. Firmy prześcigają się w pomysłach na biznes, oferując produkty i usługi nowego typu lub też nadając tym starym nowy wymiar.
Jest wiele czynników, które powodują, że marki są w stanie przetrwać i rozwijać się przez lata obecności na rynku. Odpierają ataki konkurencji w swoich okopach i pozostają w doskonałych relacjach z klientami...
Od 21 grudnia obowiązuje nowa ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom handlowym. Poza mniej kontrowersyjnymi zapisami pojawia się też zakaz manipulowania przekazem reklamowym mogącym wprowadzać w błąd konsumenta. No ale w praktyce...
Dobrych 10 lat temu, opowiadano mi jakie są różnice pomiędzy polskim, a niemieckim klientem.
Dobrych seriali telewizyjnych w historii było już przynajmniej kilka. Trudno natomiast użyć któregokolwiek tytułu podczas instruktażu skutecznego marketingu. Poza jednym – Lost:Zagubieni to z całą pewnością „coś więcej niż serial”.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW