Znaleziono 322 podobnych artykułów
dla "Witryna firmy - czego dodawać nie wolno"
Koszta nie są wysokie - to jednak nie przekonuje ani Radnych Miasta, ani podatników do kolejnej akcji promującej Straż Miejską w Krakowie.
dodano: 15.06.2008 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: reklama, agencja marketingowa, marcin kalisz, a3 design
Zdarzyło się Wam kiedyś zareagować śmiechem na pomysł znajomego, który doznał olśnienia i wymyślił „rewolucyjny produkt”? Oto lista ośmiu najbardziej absurdalnych pomysłów na produkty w historii marketingu:
Tak będzie można w przyszłości kupować ciuchy przez Internet.
W gry typu MMORPG gra na świecie miliony graczy. Łatwy dostęp, ciekawa fabuła, możliwość poznania nowych osób sprawia, że coraz więcej ludzi wchodzi do „drugiego świata”. Niestety, dla niektórych granica pomiędzy „realem” a grą powoli się zaciera.
dodano: 30.08.2008 przez
g.skuza
| TAGI: internauci, kampania wyborcza, marketing polityczny, internet
Jeśli politykę uznamy za walkę o głosy wyborców, to toczy się ona na wielu frontach - również w Internecie. By trafić do internetowego elektoratu trzeba mieć odpowiednią amunicję. Wyborcy znają jej kaliber.
Policjanci z wydziału do walki z przestępczością gospodarczą zlikwidowali największą w Unii Europejskiej wytwórnię pirackich płyt. Płyty były tłoczone w Warszawie i Rybniku, a potem trafiały na rynek Europy Zachodniej.
„Nie patrzyłem na zegarek, ale było może kilka minut po 17-tej. Śledziłem wskaźniki zużycia energii w naszej elektrowni i nagle –dosłownie w ciągu kilkunastu minut zużycie spadło o prawie 20%! …przepraszam, o 20 punktów procentowych.”
XX wiek to wiek walki o wolność; równouprawnienie wkroczyło niespodziewanie w każdą możliwą sferę - wolny przepływ informacji, opinii i poglądów. Za takie hasła przez tysiące lat miliony ludzi oddawało swoje życie, a ziszczeniem tej walki
Na szczęście, powodzenie w życiu i takie tam...
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW