Znaleziono 322 podobnych artykułów
dla "Witryna firmy - czego dodawać nie wolno"
Szachy? To już było - rozwiązując problemy zawodowe dość trenuję swój umysł. Piłka nożna? Gra zespołowa buduje więzi między kolegami - nie zawsze jednak można znaleźć kompanów. Znaczki lub monety?
Mamy nam obiecywały, że przez cały drugi sierpniowy weekend będziemy malować rękami, puszczać bańki, grać w piłkę. I w sumie było wszystko, tyle że musieliśmy pozwolić co chwilę wsadzać sobie nogi w kalosze i ubierać pelerynki.
Moc reklam jest na tyle silna, że nie da się jej zignorować. Co więcej manipulują nami w różnoraki sposób, ponieważ mają spore możliwości.Kierują naszym wyborem, kształtują nasz gust.
Debata premiera Donalda Tuska z internautami na temat projektu ustawy, która ma wprowadzić rejestr stron niedozwolonych, do których dostęp ma być zablokowany przez władze
Minęły czasy, w których dostęp do Internetu stanowił dobro luksusowe. Usługi te podbiły świat stając się dla wielu źródłem informacji, niezbędnym narzędziem pracy, płaszczyzną rozrywki multimedialnej czy nawet miejscem spotkań towarzyskich.
Czy Adolf Hitler mógłby reklamować mydło? Pewnie tak, skoro może i nitki do zębów. Na szczęście jego wizerunek w reklamie wykorzystywany jest dosyć oszczędnie i najczęściej do kampanii społecznych czy kanałów historycznych.
Kolejna odsłona projektu Wiersze w Metrze to SPOKE'n'WORD Festival, który odbędzie 28 i 29 maja br. na dziedzińcu Zamku Ujazdowskiego w Warszawie.
Od 21 grudnia obowiązuje nowa ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom handlowym. Poza mniej kontrowersyjnymi zapisami pojawia się też zakaz manipulowania przekazem reklamowym mogącym wprowadzać w błąd konsumenta. No ale w praktyce...
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW