Znaleziono 308 podobnych artykułów
dla "Co ma znaczenie w kampaniach AdWords?"
W grudniu ubiegłego roku pierwszy raz w Polsce pojawiły się spotlery - graficzne reklamy w telefonie komórkowym docierające do użytkowników korzystających z usług multimedialnych na komórkę. Swoje spotlery wyemitowały już m.in. HBO i Motorola.
Castorama - reklama gwiezdnych wojen
Jeszcze nie tak dawno o Internecie nie śniło się chyba nikomu. Teraz bywa, że w nasze sny wkrada się ON i jest z nami przez cały czas. Obecnie korzysta z niego ponad 11 mln Polaków (według badań SMG/KRC).
Rewelacyjna reklama piwa. Ja chcę pracować w tej firmie!
Temat zapewne każdemu znany czyli flash mob w wykonaniu T-Mobile i Helleny. Kto komu podkradł pomysł nie ulega wątpliwości (dla niewtajemniczonych T-Mobile – 2009, Hellena – 2010) i z tym stwierdzeniem polemizować nie będę.
Promocja, czyli "forma społecznej komunikacji w niezwykle ważnej dziedzinie zaspokajania potrzeb materialnymi oraz intelektualnymi wytworami ludzkiej pomysłowości..."
Aż 2/3 użytkowników Facebooka uważa, że serwis daje im wyjątkowe możliwości korzystania z oferty ulubionej marki, wskazują najnowsze wyniki badań. Oprócz decyzji zakupowych podejmowanych za pośrednictwem serwisu czy wykorzystywania profili.
Gdzie znajdują się granice między światem realnym a wirtualnym? Jakie można prowadzić życie w świecie, który istnieje tylko w pamięci operacyjnej komputera? Czy wyłączenie zasilania powoduje, że wirtualny świat umiera?
To nie jest dobry samochód do odebrania sobie życia.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW