WYNIKI WYSZUKIWANIA - znaleziono 82 odpowiedników dla
biznes
Firma, która ma wiele marek, może precyzyjnie budować oferty dla wybranych segmentów klientów. Jeżeli ma ich za dużo, rodzą się kłopoty w zarządzaniu skomplikowanym portfelem. Jak zbudować architekturę portfolio z optymalna ilością marek.?
Dzięki IP firmy mogą zwiększyć efektywność operacyjną aby firma była bardziej konkurencyjna na rynku. Można także zbudować wartość spółki, wykorzystując do tego IP a następnie drożej ją sprzedać. Składowe budowania wartości firmy.
Vanberg Systems - dostawca zintegrowanego rozwiązania telekomunikacyjnego, który zadebiutował na polskim rynku w ramach grupy Aiton Caldwell - nawiązał współpracę z C&C Partners Telecom, wyłącznym dystrybutorem telefonów i systemów Polycom KIR
Rokrocznie pojawiają się na rynku nowe nazwy - śmieszne, abstrakcyjne, pomysłowe czy też absurdalne, które jednak funkcjonują obok siebie bezkonfliktowo. Jak to możliwe?
Co nam robią w głowach? Jakich technik używają? Jak się przed nimi bronić?
Co nam robią w głowach? Jakich technik używają? Jak się przed nimi bronić?
Przewaga konkurencyjna jest często wynikiem wykreowania i skutecznego wprowadzenia na rynek nowych produktów i ofert. Odpowiedź na pytanie, pod jaką marką wprowadzać nową ofertę, może być kluczowa dla sukcesu rynkowego.
Większość firm nie ma pojęcia ile warte są ich marki i wyceniają je dopiero wtedy, gdy chcą je sprzedać. Jednak stałe monitorowanie i wycena wartości marki pozwala na lepsze zarządzanie i efektywniejsze podnoszenie wartości.
Szef Google, Eric Schmidt ogłosił, że gigant na rynku wyszukiwarek uruchomi własną wersję zakupów grupowych 1 czerwca 2011. Pierwszym miastem, w którym mają pojawić się oferty jest Portland w Stanach Zjednoczonych.
Obecnie pod pojęciem inwestycje najczęściej rozumie się papiery wartościowe, nieruchomości czy złoto.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW