WYNIKI WYSZUKIWANIA - znaleziono 10 odpowiedników dla
public relations
Czy funkcjonująca demokracja przedstawicielska wraz z całym towarzyszącej jej aparatem jest prawdziwą demokracją czy może plutokracją przyodzianą w demokratyczny płaszcz?
dodano: 09.02.2011 przez
MToczyski
| TAGI: marketing, public relations, komunikacja w firmie, wizerunek firmy
Kim jesteś? Jak chcesz być postrzegany? Zanim przystąpisz aktywnie do świadomego kreowania reputacji Twojej osoby i Twojej firmy zastanów się, z kim się utożsamiasz. Profesjonalny wizerunek pasuje do Twojego stylu bycia, zachowania i wartości.
Nieetyczna metoda rodem z Public Relations politycznego, stosowana nagminnie również w marketingu gospodarczym.
Pilnowanie hostess na imprezach przypomina wycieczkę przedszkolaków do zoo. Chwila nieuwagi i już karmią tygrysa lodami, opychają się bez opamiętania watą cukrową, a na prośby organizatora reagują jak stado pawianów podirytowanych zbyt dużą liczbą gości.
dodano: 29.01.2010 przez
zbigniew_jankowski
| TAGI: hr1207-ron-paul-fed, historia usa, kapitalizm, korporacjonizm
Powstanie Federal Reserve System – niewidzialnego rządu władzy monetarnej – to
dodano: 24.09.2009 przez
zbigniew_jankowski
| TAGI: 11 września, terroryzm, korporacyjna propaganda, demokratyczna edukacja
Nad społeczeństwem dominować będzie elita, (...) która, dążąc do celu, stosować będzie najnowocześniejsze techniki kształtowania publicznych zachowań i utrzymywania społeczeństwa pod ścisłą kontrolą i inwigilacją.
dodano: 25.06.2009 przez
zbigniew_jankowski
| TAGI: elita, władza, eastern establishment, banaki centralne
Historia klubu Bilderberg stanowi kompromitujące świadectwo korupcji intelektualnej i moralnego upadku, w jakich pogrążyły się narody zachodnich społeczeństw przemysłowych...
Tak, podzielę się z Tobą dzisiaj informacją, której często nie rozumieją polscy politycy. Wywiera ona niezwykły wpływ na kształtowanie naszego wizerunku. Od tego zależy, jak Cię widzą inni: klienci, pracownicy, żona, dzieci, koledzy.
Współczesna edukacja jest narzuconym systemem dyscypliny i ignorancji, przygotowującym jednostki do posłusznego i bezmyślnego wykonywania specjalistycznych zadań w produkcji bez rozumienia sposobu funkcjonowania całej industrialnej machiny.
Wprowadzenie na rynek nowego produktu, spadek zainteresowania marką i potrzeba odświeżenia wizerunku to tylko niektóre z przypadków, w których warto wprowadzić public relations do planu komunikacji marketingowej.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW